Jee zeg, denken jullie beide een leuke baan te hebben gevonden. Maar Qizz, uit een eerder berichtje begreep ik dus dat je daar weer weg wilt maar niet weg kan?
Ja, inderdaad, denk je een leuke baan te vinden, ben je enthousiast en dan hoor je zulke dingen
zo, virtuele knuffel
Via bokt kreeg ik een tip, gevraagd aan het desbetreffende bedrijf of ze mij de vacature door wilden sturen en vanochtend half 9 kreeg ik mail met de bijlage.
Net behoorlijk aan het brainstormen geweest en mij reactie net gemaild Dit is echt een leuke uitdagende functie, misschien dat het iets wordt Morgen wordt ik via het uitzendbureau ook ergens voorgesteld, dus er staan alweer 2 kansen open
*gaat weer verder het i-net afspeuren naar passende banen*
Qizz
Geplaatst: 16-05-11 10:43
ik doe met je mee . Kaaatje zo moet je inderdaad geluk hebben. Zou mooi zijn!
Kirstennn: ik was er nog niet begonnen,.. als mensen afspraken niet nakomen die ze toegezegd hebben en vreemd reageren op heel normale vragen heb ik wel zoiets van,.. hmm als dat nu al zo is, hoe is het dan als ik er werk,.. uiteindelijk dus ook vanaf gezien van beide kanten. beter zo,..
Kon via internet niets leuks vinden. Alles is zo ongeveer full-time. Er was wel een hele leuke functie (speciaal voor arbeidsgehandicapte) maar dan weer aan de andere kant van Nederland. Mijn man moet maar eens horen of er bij hem geen administratief werk is. Die functies worden niet openbaar gemaakt, worden intern opgevuld. Daar heb ik dus echt een kruiwagen nodig! Hij vond tenslotte dat ik die andere baan maar moest nemen (wat ik niet doe) dus mag hij er ook wel wat voor doen
Nou ik kan ook weer aan mn cv toevoegen dat ik mn rijbewijs heb want ik ben zojuist geslaagd Dat is toch wel fijn hoor want dan ben je een stuk flexibeler
Ier
Geplaatst: 16-05-11 11:48
Joolien schreef:
Nou ik kan ook weer aan mn cv toevoegen dat ik mn rijbewijs heb want ik ben zojuist geslaagd Dat is toch wel fijn hoor want dan ben je een stuk flexibeler
Heerlijk dat je geslaagd bent . Inderdaad superhandig. Ik zou niet meer zonder kunnen
Ariebombarie
Geplaatst: 16-05-11 12:07
Ier_ schreef:
Qizz schreef:
Jammer patpen! Maar als je gevoel niet goed is zou ik (uit ervaring ) zeggen: niet doen.
Is hier iemand goed in een kort zakelijk briefje? Geen soll.brief maar een reactie op een bericht.
Geef is wat meer informatie?
jij wilde die reactie gaan schrijven?
Ariebombarie
Geplaatst: 16-05-11 12:08
Joolien schreef:
Gefeliciteerd Joolien!! Gelijk de eerste keer gehaald, of heb je meerdere keren af moeten rijden?
patpen
Geplaatst: 16-05-11 14:14
Vraag niet hoe, maar ik heb net een hele leuke vacature gevonden! Eerst een brief geschreven want dat kon tot uiterlijk vandaag (vacature is 4 dagen geleden pas geplaatst). Het is voor een locatiesecretaresse / administratief medewerker op een zorgboerderij. Afwisselend takenpakket, eigenlijk iets meer uren dan ik zou willen, maar ja, nou ook weer niet te kieskeurig zijn. Schrijven kan altijd. Er worden kandidaten intern en extern gezocht; intern gaat uiteraard voor. Wel geprobeerd om eerst te bellen (misschien is vacature al ingevuld) maar kreeg antwoordapparaat. Dan maar een brief schrijven en zien wat er van komt......
Goed gedaan Jolien! Gebeurd volgens mij niet vaak om voor beide in 1x te slagen.
joyce2
Geplaatst: 16-05-11 14:24
Lekker zeg, dat hoor je niet vaak meer!! Scheelt ook een hoop geld, ik heb 4x praktijkexamen moeten doen voor mn autorijbewijs! De rest van al mijn bewijzen heb ik gelukkig wel allemaal in 1x gehaald....