En ben je ook nog verder gekomen met dat dierenverhaal? (van die asielen). Of gaat dat niet door.
Ik zit nu zoveel te googelen dat ik er een houten kont en vierkante ogen van heb. Ik moet nu opzoeken waar ik straks wil gaan inkopen (gaat om voeding/reform), maar er zijn blijkbaar helemaal niet zoveel groothandels en producenten op dat gebied. Dan kom je wel op allerlei linkenpagina's maar op "mijn' gebied is dan weer net niks te vinden. ERG IRRI! Met de gouden gids kom ik ook niet veel verder en het collega/vriendinnennetwerk heeft welgeteld 2 namen opgeleverd. Daar heb ik nu info opgevraagd, ben wel benieuwd wat daaruit komt. Ik heb wel een naam van een hele grote groothandel maar die hanteert ook hele grote prijzen. Dan denk ik: er moet toch nog wat meer zijn .... hm

Heb nu wel m'n bedrijfsplan grotendeels klaar en dat voelt wel goed. Heb ik toch even goed op een rijtje wat ik precies wil gaan doen, hoe m'n omgeving (markt) eruit ziet, wat ik wel wil verkopen en wat niet (ik weet alleen nog niet waar ik het wil kopen

Hebben jullie eigenlijk marktonderzoek gedaan voordat jullie activiteiten gingen starten? Ik vond dat zelf toch wel een belangrijk punt. Het maakt heel veel duidelijk over welke producten zin hebben om aan te bieden.