NHB Deurne

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pniekepnak

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:32

Mijn ouders betaalden het.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 21:34

maar kan je na je middelbare opleiding dus deurne gaan doen of moet je dat tijdens je middelbare opleiding doen ? sorry snap het niet echt :o

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 23:09

Je doet het nhb deurne na je middelbare school want het zijn mbo-opleidingen, dus je maakt eerst je vmbo af (of havo 3) en dan kan je naar het mbo.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 09:57

ah oke hahah maat wat is vmbo hahah want in belgie is dat helemaal anders ik doe gewoon middelbare opleiding- aso economie kan ik daarna dan ook naar deurne gaan ? sorry , ik weet het ik ben lastig :+ :D

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 16:04

millennium schreef:
Je doet het nhb deurne na je middelbare school want het zijn mbo-opleidingen, dus je maakt eerst je vmbo af (of havo 3) en dan kan je naar het mbo.

Ik heb het even opgezocht en op de site fan deurne staan de verschillen tussen belgisch en nederlandse banaming
ik doe zelf nu aso - economie en in deurne is dat VMBO-T en ik ga tot het einde van mijn middelbare school normaal gezien aso doen dus dat betekent als ik afgestudeert ben = HAVO/ VWO ≈ TSO/ ASO 3 graad

Dus ik denk dat ik dan wel naar deurne kan als ik het zowat begrijp :+

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 18:29

Ja hoor, als je gelijk aan Havo of Vwo bent, kan je ook de HBO sport opleiding doen. :)

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:18

Quir schreef:
Ja hoor, als je gelijk aan Havo of Vwo bent, kan je ook de HBO sport opleiding doen. :)

super bedankt ! Ik wil namelijk later heel graag zo'n studie doen dus dermee al mijn vragen :Y)

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 07:17

Volgend jaar ga ik de opleiding HBO Paardensport doen, hoeveel uur les heb je ongeveer in een week? En welke vakken heb je zoal?

alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 23:07

De kogel is door de kerk, als alles goed gaat dit jaar met de examens ben ik volgend jaar studente HBO Paardensport :))

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 00:07

Bizzybijtje schreef:
De kogel is door de kerk, als alles goed gaat dit jaar met de examens ben ik volgend jaar studente HBO Paardensport :))

Leuk zeg, ik ga volgend jaar ook naar hbo Paardensport! Neem je de fries uit je profiel mee? :)

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:56

Volgens mij werden friezen niet meer toegelaten, weet niet of dat nu nog zo is, maar heb dat begrepen van een vriendin van me die paardensport deed!

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:22

Paula1990 schreef:
Volgens mij werden friezen niet meer toegelaten, weet niet of dat nu nog zo is, maar heb dat begrepen van een vriendin van me die paardensport deed!

Klopt, je mag hem wel als 2de paard mee nemen, maar niet als hoofdpaard.

Afgelopen jaar is er wel bij ons een uitzondering geweest, meisje had een paard wat een peesblesure kreeg en de school paarden waren op om het zo maar te zeggen. Toen zei ze dat ze thuis wel nog een fries had staan. Nou die mocht ze mee nemen en daar heeft ze ook dr examens mee behaalt.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 16:42

Dustyenmax18 schreef:
Paula1990 schreef:

Klopt, je mag hem wel als 2de paard mee nemen, maar niet als hoofdpaard.

Afgelopen jaar is er wel bij ons een uitzondering geweest, meisje had een paard wat een peesblesure kreeg en de school paarden waren op om het zo maar te zeggen. Toen zei ze dat ze thuis wel nog een fries had staan. Nou die mocht ze mee nemen en daar heeft ze ook dr examens mee behaalt.

Ik dacht dat ik tijdens de opendagen een fries zag die ook echt wel leuk kon springen etc, zal zij wel geweest zijn dan?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:14

Iemand nog belang bij een zgan Deurne Polo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:18

Xjosee schreef:
Bizzybijtje schreef:

Leuk zeg, ik ga volgend jaar ook naar hbo Paardensport! Neem je de fries uit je profiel mee? :)

Nope, die is niet van mij :D En laten we het erop houden dat ik daar geen springlessen mee overleef.... :')
Dus die blijft lekker op z'n plekkie, ik kijk nog wat ik ga doen, maar dat komt wel goed :)
Als ik hem in het weekend maar mag blijven rijden ben ik al blij :o Geweldig dier.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 20:06

Als iemand intresse heeft voor 6 polo's heb er volgens mij meer ik heb xe niet meer nodig. Ook nog een zo goed als nieuwe zomerjas zonder dat stomme reflecterende politiejas idee op de arm..

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 17:39

Oeh leuk, nog ff een dingetje, er mogen echt geen saaie 1e jaars meer komen hoor, heb al gehoord dat de 12 hbo-ers oersaai waren bij de intro..

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 17:43

Sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen!

Maar ik ben op zoek naar een groen wedstrijdjasje, en heb ergens gelezen dat mensen van Deurne in het groen starten? Iemand een goede tip waar ze te koop zijn, of bepaald merk? Valt niet mee wat moois te vinden :Y)

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 17:46

Capriootje schreef:

Maar ik ben op zoek naar een groen wedstrijdjasje, en heb ergens gelezen dat mensen van Deurne in het groen starten? Iemand een goede tip waar ze te koop zijn, of bepaald merk? Valt niet mee wat moois te vinden :Y)

Sorry, dat is niet zo.. :P ik niet tenminste, en de rest ook niet naar mijn weten.. ik denk dat je druk op marktplaats en internet moet zoeken :P

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 17:49

annelinnie schreef:
Capriootje schreef:

Sorry, dat is niet zo.. :P ik niet tenminste, en de rest ook niet naar mijn weten.. ik denk dat je druk op marktplaats en internet moet zoeken :P

Hm jammer jammer :')
Bedankt voor je snelle antwoord, heb al veel gegoogled etc maar ik zoek lekker verder :)

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 17:50

succes!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:13

Capriootje schreef:

Dat was tot 7 jaar geleden het geval. Het schooltenue van toen bestond toen nog uit een groen colbertje met daaronder een witte blouse en een groene stropdas en een beige broek. 7 jaar geleden is het nieuwe tenue ingevoerd zoals jullie hem nu kennen. Bij mij in de cursus reden de oudere jaars-studenten nog wel in het oude tenue, maar dat is dus nu niet meer het geval.

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:26

Weet 1 van jullie misschien wat ongeveer de gemiddelde leeftijd is van de horse&health opleiding? :)

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 23:02

Yffiejj schreef:
Weet 1 van jullie misschien wat ongeveer de gemiddelde leeftijd is van de horse&health opleiding? :)

Denk dat ze tussen de 18-28 waren de meesten toen ik nog op Deurne zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 23:17

annelinnie schreef:
Oeh leuk, nog ff een dingetje, er mogen echt geen saaie 1e jaars meer komen hoor, heb al gehoord dat de 12 hbo-ers oersaai waren bij de intro..

....Waar slaat dat op :')
Haha nee ik ben voor zo ver ik weet niet saai hoor :D