Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
millennium schreef:Je doet het nhb deurne na je middelbare school want het zijn mbo-opleidingen, dus je maakt eerst je vmbo af (of havo 3) en dan kan je naar het mbo.
Paula1990 schreef:Volgens mij werden friezen niet meer toegelaten, weet niet of dat nu nog zo is, maar heb dat begrepen van een vriendin van me die paardensport deed!
Dustyenmax18 schreef:Paula1990 schreef:Volgens mij werden friezen niet meer toegelaten, weet niet of dat nu nog zo is, maar heb dat begrepen van een vriendin van me die paardensport deed!
Klopt, je mag hem wel als 2de paard mee nemen, maar niet als hoofdpaard.
Afgelopen jaar is er wel bij ons een uitzondering geweest, meisje had een paard wat een peesblesure kreeg en de school paarden waren op om het zo maar te zeggen. Toen zei ze dat ze thuis wel nog een fries had staan. Nou die mocht ze mee nemen en daar heeft ze ook dr examens mee behaalt.
Xjosee schreef:Bizzybijtje schreef:De kogel is door de kerk, als alles goed gaat dit jaar met de examens ben ik volgend jaar studente HBO Paardensport
Leuk zeg, ik ga volgend jaar ook naar hbo Paardensport! Neem je de fries uit je profiel mee?
Capriootje schreef:Sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen!
Maar ik ben op zoek naar een groen wedstrijdjasje, en heb ergens gelezen dat mensen van Deurne in het groen starten? Iemand een goede tip waar ze te koop zijn, of bepaald merk? Valt niet mee wat moois te vinden
annelinnie schreef:Capriootje schreef:Sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen!
Maar ik ben op zoek naar een groen wedstrijdjasje, en heb ergens gelezen dat mensen van Deurne in het groen starten? Iemand een goede tip waar ze te koop zijn, of bepaald merk? Valt niet mee wat moois te vinden
Sorry, dat is niet zo..ik niet tenminste, en de rest ook niet naar mijn weten.. ik denk dat je druk op marktplaats en internet moet zoeken
Capriootje schreef:Sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen!