Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ze zochten dus ... idd ... En dan vind ik het een vrij slappe uitleg, want dat weet je voor je ze ziet op hier en daar misschien een uitzondering na, al betwijfel ik dat zelfs
.
Je vindt vast wel iets leuk, werk genoeg

met natuurlijk leren van het wellant heb ik al wel wat ervaring maar dit is voor mij ook helemaal nieuw 

poes schreef:He cowgirl wat een pech heb jij weer. En jij klinkt nochtans gemotiveerd om aan de slag te gaan... Kun je nu nog die andere baan krijgen?
en ik begin de eerste maand met 20 uur in de week. kaatje77 schreef:Ik werk er nu 2,5 maand, dus moet nog 3,5 maand.
Maar mijn ziekte werkt niet positief mee.

Ik ga volgende week coliciteren
Ik heb er echt zin in, het word me eerste keer
Maar weet eigelijk toch al dat ik ben aan genomen
Ga alleen niet voor een functie waar je enkel mag bellen en geen gesprekken want das echt té saai... Vaak zit er ook een stukje variabele verloning aan vast. malih schreef:Ik ga volgende week coliciteren
Falona schreef:kaatje77 schreef:Ik werk er nu 2,5 maand, dus moet nog 3,5 maand.
Maar mijn ziekte werkt niet positief mee.
Hij is sowieso verplicht je die 3,5 maand die nog resteren van je contract aan te blijven houden. Je bent namelijk je proeftijd al voorbij dus kan hij je niet meer op staande voet ontslaan, daarnaast is voor ontslag nu een ontslagvergunning nodig die hij niet krijgt omdat jij in de ziektewet zit.
Na die 3,5 maand kan hij echter wel de keus maken je contract niet te verlengen...

_Sas_ schreef:Ik heb 7 jaar lang bij de Intratuin gewerkt, vond het echt super leuk maar dat kwam met name door het gezellige team collega's
poes schreef:Belsje: hangt van het bedrijf afGa alleen niet voor een functie waar je enkel mag bellen en geen gesprekken want das echt té saai... Vaak zit er ook een stukje variabele verloning aan vast.

Evelli schreef:malih schreef:Ik ga volgende week coliciteren
je hebt toch wel het goede woord voor solliciteren gebruikt in je brief?
ik heb geen brief gescheven
dus dat scheeld weer, anders had ik het wel door word gehaald