Dimple, ik vind eerlijk gezegd dat je nog vrij kritisch bent in de functies waarop je solliciteert en ik zou daar minder kritisch in worden als je echt om het hand zit wat betreft je paard. Er zijn best veel tijdelijke functies in de p&o wereld die tijdelijk zijn en een jaar duren. Natuurlijk is het niet wat je wil, maar je doet wel weer ervaring op, kan je paard behouden en hebt cv vulling. Bij ons komt het regelmatig voor dat we iemand tijdelijk inhuren en bij goed functioneren binnen willen houden en ruimte maken. Of er gaat iemand uit dienst, dan kan die persoon sowieso blijven.
Mocht je toch alleen voor vaste functies gaan, wat is je plan B? Is het niet mogelijk om bij iemand paar uur per week schoon te maken voor geld(bijv tijdens de schooluren van je kids) of iets dergelijks? Op een weiland/goedkopere stal gaan staan? Een verzorgster die mee betaalt?
Ik denk dat het voor jou meer zin heeft om te solliciteren op een tijdelijke functie van misschien wel een jaar, dan maar op alles te solliciteren want daar heb je geen ervaring in.. Maar dat is hoe ik erin zit. ( niet aanvallend bedoeld!!)
Annert, altijd fijn als ze tijd nemen voor een afwijzing, dan ben je dus zeer positief opgevallen!
Amandavd, wat een rottige baas! Ze zijn er dus nog.. Helaas