Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) hmm nja k zie het in de les wel waar er dan nog plek is. Zaten nu in grote zaal met iedereen bij elkaar. Zijn iig nog met een groep met rond de 95 studenten. 1234 schreef:Hier was het maar 1,5 uur voorlichting, nog geen kennis gemaakt met mijn klas en SLB-er, geen idee wie er bij mij in de klas zitten. Beetje onhandig is ook dat bij het beroepsproduct/project zelf groepjes gemaakt mogen worden, ongeacht in welke klas je zit. Ik ken niemand en de rest kent elkaar bijna allemaal al dus hebben nu waarschijnlijk al grotendeels met elkaar groepjes gevormd (werd ineens heel rumoerig toen ze daarover wat zeiden) hmm nja k zie het in de les wel waar er dan nog plek is. Zaten nu in grote zaal met iedereen bij elkaar. Zijn iig nog met een groep met rond de 95 studenten.

Omdat er dan een kamp voor de eerste jaars is?
Dat ze me niet gezien hadden vandaag. Dacht al, ehh ik was er toch echt??? maar ik sta blijkbaar zowel bij eerstejaars als tweedejaars op de klassenlijst
handigggg kan me niet opsplitsen. Maar ze snapte het nu wel xD
Maar mocht k een keer de appie opzoeken in deze maand....), bioscoop hier in Tilburg, Dixons, thuisbezorgd, en leenbakker, en Apple maar ik heb al een macbook, en volgens mij geldt dat niet voor accessoires helaas.
Hoe relaxt!!! haha wil sowieso nog wat halen daar. Dus dat komt heel goed uit. 

Bij ons ging het gewone rooster meteen in, dus 3 lessen gehad vandaag. Leuk maar wel vermoeiend, alles in 't Engels! Went snel zat denk 
Ronaa94 schreef:@1234 (sorry wat was je naam ook al weer...) ja klopt dan gaan wij 3 dagen op kamp
En handig dat je ook bij de eerstejaars op de lijst staat
Haha renee. Lekker dat je eerder klaar was dan
Poehh ik zie een beetje op tegen morgen. Van half 9 tot half 6 en van half 11 tot 2 uur tussenuren...

LauraSaskia schreef:Ennnnnn te laat gekomen op m'n eerste lesdag, cheersBij ons ging het gewone rooster meteen in, dus 3 lessen gehad vandaag. Leuk maar wel vermoeiend, alles in 't Engels! Went snel zat denk
LauraSaskia schreef:Ennnnnn te laat gekomen op m'n eerste lesdag, cheersBij ons ging het gewone rooster meteen in, dus 3 lessen gehad vandaag. Leuk maar wel vermoeiend, alles in 't Engels! Went snel zat denk
Ronaa94 schreef:Nou niet echt introductie week gehad. Was voor heel fontys een of ander festival
Maar volgens mij gaan we naar Someren ofzo. In een kampeerboerderij.