Vannacht was nachtje 2 van 2. Heb 9 uur lopen rennen en vliegen. Af en toe wat water/Limo naar binnen gewerkt en slechts tijd gehad om 1 taaitaai te eten....ben afgedraaid nu en ga lekker slapen!
Goedenavond! ik ben ook weer aanwezig. Redelijk onverwachts, collega had zich gister ziek gemeld dus neem ik die van vanavond en morgen over! vorige week ook 2 gehad en volgende week 3! en na me vakantie (22 december) weer 3! Kassa volgende maand
Dat loopt wel lekker op dan Lis , ik heb er nu 2, en dan van 23-26 december dus totaal 5 deze maand. Afgelopen uur niet stil gezeten, postvak uitgeruimd en alles in de mappen gedaan, net bij client geweest die belde, andere medicatie gegeven, en zo langs een client kijken of die echt naar bed is gegaan , bij jullie druk?
ik heb er dus nu in totaal 8 in december Hier is het wel rustig! net ook nog medicatie verstrekt omdat iemand het was vergeten, verder verblijft iedereen al op ze kamer!
Client ligt op bed, daarna nog een andere client gecontroleerd die was nog wakker (slaapt altijd pas heel laat ). O dan komen ze voorbij naar het rookhok ? Morgen draait de stagiaire een nachtje mee wel gezellig, ik moet nog wat opdrachten nakijken dus dan hebben we er de tijd voor.
Het rookhok zit bijna naast het kantoor. dus ik hoor ze over de afdeling lopen en kan in de camera zien wie er over de afdeling rond loopt. ga zo ook me ronde even lopen, kijken of ze slapen.
Sta je ook de hele nacht alleen? Nachten zijn wel ideaal voor opdrachten te maken of na te kijken
Oke ja dat scheelt dan wel, sowieso beter dat je ze op camera kan zien, bij ons sluipen ze soms zo over die gangen dan schrik je, je rot. Ja wij staan ook alleen, prima te doen zolang er geen gekke dingen zijn.
ik heb dat een paar maanden terug gehad, die patiënt was al heel de nacht onrustig en agressief. en toen stond die ineens achter me in het magazijn.. heb m toen helemaal niet aan horen komen en hij zei ook niks.. ben daar toen zo van geschrokken dat ik mezelf nu betrap dat ik regelmatig achterom kijk als ik over de afdeling loop, terwijl die man de volgende ochtend met ontslag is gestuurd.
Haha ja altijd goed te doen als het rustig blijft heb je eventueel wel hulp van andere afdelingen mocht er iets zijn?
Nee we hebben maar 2 vleugels en daar sta ik op , er wonen 30 mensen bij ons, er is het dorp wel een logeerhuis van onze stichting maar die kunnen denk ik ook niet weg, bij echt calamiteiten bel ik een collega wakker
Ook niet heel prettig denk ik! stel dat er iemand echt gek gaat doen sta je wel echt alleen.. ik ben laatst zo dankbaar geweest dat ik collega's in het gebouw had, denk niet dat ik het toen alleen aan had gekund anders!
De clienten die we nu hebben zijn allemaal redelijk rustig dat scheelt, wij zijn ook geen GGZ dat scheelt denk ook een hoop , Ik werk met mensen met NAh (soms dus wel onrust en verward) en mensen met een verstandelijke beperking.
Dat zal inderdaad wel een hoop schelen is het een woonvorm of revalidatie voor de NAH?
Eliana
Geplaatst: 03-12-14 05:51
Het is een woonvorm, net belde er weer een client die heb ik nu uit bed geholpen en wil er over een uur weer in, die komt net van de revalditie af. Ach het houdt me wakker, wasmachine en droger draaien ook, heb jij ook dat je onwijs trek heb snachts? Ik heb al 100 gr wortel op, een kleine salade, 2 manderijnen, 1 banaan, paar handjes m&m's en een zakje chips en ik heb nog steeds trek
Lis_Ol
Geplaatst: 03-12-14 06:04
Hier ligt echt iedereen in ze bed, net even iemand wakker gezien om te roken, ff kort praatje mee gehouden en toen ging die weer verder slapen Maar wel lekker dat je zo bezig ben, gaat de tijd ook een stuk sneller! ik heb alles al gedaan, ook alvast de uc's voor donderdag klaar gemaakt, hoef ik dat de komende nacht niet te doen haha.
Mwa het valt bij mij mee, heb net 2 broodjes op en een reep chocolade had mezelf voorgenomen 2 nachten met die reep te doen, maar aangezien ik aan het begin van me dienst nog een reep van een patiënt kreeg besloten een reep per nacht te mogen val toch altijd af tijdens me nachten haha. ohja, en er staat nog taart op me te wachten in de koelkast muhahaa
oeh taaart haha , ik heb nog een cup a soup bij me. Ik heb het plan om gelijk na mijn nachtdienst nog even een half uurtje baantjes te gaan zwemmen, kijken of ik dan beter kan slapen overdag..
Ja die ga ik zo nog maar even opeten raar tijdstip, maar wil m niet aan me voorbij laten gaan haha. Zo sportief, dan zal je inderdaad wel toe zijn aan je bed als je thuis komt!