en janneke, al tijdje werk niet voor bedrijf, en verdien niet genoeg om voor mezelf te blijven fotograveren zoeken we toch ander werk
Wil straks als ooit rijbewijs haalt een auto kopen Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wil straks als ooit rijbewijs haalt een auto kopen
stiekem toch wel spannend! Heb maandag al wel met mijn vader wat geoefend op een parkeerterreintje, maar toch wel wennen zo'n auto! Stuk minder wendbaar dan een paard haha!
succes alvast. kosseh schreef:Als je met een begleiderspas moet rijden mag die gene naast je dan ook niet drinken? Zou aan de ene kant best raar zijn want hij moet je helpen. Wat niet echt kan als je gedronken hebt. Maar aan de andere kant heb je precies het zelfde examen gedaan als iemand 18+ en kan je ook het zelfde.

Vergat steeds naar de 1 terug te schakelen
En ik denk te veel na ovet het wel of niet oprijden van rotondes en kruisingen waardoor ik kansen laat schieten en de doorstroming juist tegen werk. Genoeg te leren nog dus
.
, gisteren nog toen ik terug kwam van les met mn paard en me de auto bij een rotonde waar ik op een heuvel stond 2x afsloeg
, ik was echt trots op mezelf, maar wel blij dat er niemand stond te kijken 
hebben nogal een grote auto met een grote uitzwaai neus. En als ik hem achteruit erin zet zie ik gewoon alles en als ik dan weer weg wil heb ik ook gewoon goed zicht
omdat onze auto vrij groot is en echt zo anders rijdt dan mijn lesauto was ik best wel gefocust op de auto en daardoor iets minder op het verkeer, borden etc.