Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lootje1991 schreef:Hier ook weer wat sollicitaties de deur uitgedaan ook voor restaurant personeel enz. Kreeg wel een mailtje terug van een thuiszorginstelling, dat je daar alleen maar mocht werken als je lid was van een kerkgenootschap. Ik had nog nooit gehoord dat er speciale thuiszorginstellingen zijn die alleen maar mensen van de kerk aan mogen nemen. Jullie?
Citaat:Dag! Ik ben HR-manager bij een toonaangevend bedrijf. Ons bedrijf is betrokken bij de verkoop van gebouwen in de Europese Unie. Graag nodigen we u uit om vertegenwoordiger van ons bedrijf te worden in uw regio.
Ons bedrijf is betrokken bij:
- de verkoop van waardevol onroerend goed.
- overnameverkoop van waardevol onroerend goed.
- formaliseren van alle soorten contracten met betrekking tot gebouwen.
- verhuur van bedrijfsruimte voor kantoren of fabrieken.
- vele andere activiteiten.
Het standaard honorarium is 5000 euro per maand plus belang in transacties. U kunt optreden als vertegenwoordiger voor een van de diensten die hierboven zijn vermeld in uw regio en ontvangt ook juridische en financiële ondersteuning.
Een korte introductie van een maand) is verplicht. U kunt echter al meteen uw eerste honorarium verdienen. U wordt begeleid door uw eigen instructeur en jurist. Na voltooiing van de introductie ontvangt u een diploma.
Schrijft u ons als u interesse heeft in ons aanbod en u ontvangt zo snel mogelijk details over een eventuele samenwerking.
Lootje1991 schreef:Sorry Spikkelfire! Vind je het nog wel leuk in je moeders winkeltje? Al die mensen hier ookhaha.
Sababber schreef:het leed is geleden! Na een jaar en 3 maanden werkloos te zijn geweest heb ik vandaag voor het eerst gewerkt! wat heerlijk om na al die tijd niet meer te hoeven denken dat er geen geld zou zijn! ik was al zo blij dat ik na mijn mail op gesprek mocht komen! en dan nog aangenomen ook!