Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 10:36

Prima toch 1234? Mooie tijd :j

Naska ik neem aan dat je een hoogslaper bedoelt :P Een stapelbed is net wat anders. Maar je bespaart idd een hoop ruimte ermee :) En je bed kan je gewoon een hoop zooi laten zonder dat je kamer er gelijk rommelig uit ziet :P
Dan zou ik wel een tweepersoons nemen als ik jou was, is toch net iets fijner :D

Ben net wel stiekem even terug gekropen in bed om een spelletje te doen op mijn mobiel.. Ben nog aan het bedenken wat ik voor ontbijt ga eten :=
Weet iemand of je groenten een beetje in kan vriezen? Volgens mij kan je bijna alles wel invriezen behalve bladgroenten.. Ja ik ga morgen boodschappen doen met de auto en dan wil ik het liefst in 1x voor zo lang mogelijk meenemen :+ Elk tripje dat ik nu op de fiets naar de supermarkt kan besparen is er één...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:39

hahah ik ook _O- weet niet waar ik nu trek in heb als ontbijt :') Zit in het dilemma: boterham of zo'n zacht bruin bolletje? :))

Tweepersoonsbed is indd chill, alleen lig ik altijd alsnog aan de rand van het bed _O-
Heb op vakanties vaak een eigen kamer met twee persoonsbed :')

Magrathea

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 10:42

Ja ik heb al boterhammen uit de vriezer gehaald :D

Denk dat ik maar even ga douchen en aankleden, tegen die tijd zijn mijn boterhammen misschien ontdooid..
Ik neem er 2 met pindakaas (dubbel), de andere moet ik nog even over nadenken :')

Straks komt een jongen van mijn studie langs :D Hij is echt tof, ik vind hem echt een schatje :D Hij kwam me gisteren helemaal blij vertellen dat ie sinds zondag een vriendinnetje heeft, echt leuk. En nu komt ie hier een stukje worteltaart eten dat ik voor hem heb bewaard :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:48

hahah hier wordt het bolletje met cervelaat. maar denk dat k ook nog ff boterham rooster want die moeten ook op :') heb nog een halve zak brood liggen :=

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:52

Hoi iedereen!

Veel plezier/succes vandaag!

Balen dat je op je vrije dag zo vroeg wakker dan alweer was!

Ik hou wel van slapen!! De afgelopen dagen ook veel gedaan (maarja ik was dan ook ziek)

Vandaag wel weer zo goed als fit, geen buikkrampen meer!! Alles blijft zitten waar het hoort! Ben nog wel moe maar moet gewoon wat dingen gaan doen!

net al voor taxi gespeeld en straks moet ik weer voor taxi spelen! Dan nog even naar het dorp, moet wat dingentjes halen! En dan vanmiddag en eind van de middag ook nog even aan mijn stage-opdrachten om dingen af te maken en aan te passen!

Ik baal want heb nog geen antwoord van klasgenoot (die normaal snel wat terug stuurt) over hoe het op school was enzovoort... ach moet maar geduld hebben!

Morgen zo'n beetje het zelfde ben nog vrij dus dan wat langer slapen en aan mijn opdrachten en dan moet ik ook gaan verzinnen wanneer ik terug ga, vroeg/laat ik denk dat ik hier al boodschappen haal en die dan meeneem! Of ik moet wat eerder richting deventer zodat ik daar nog even boodschappen kan halen... nouja ik zie wel! is ook pas morgen!!

Ga nu eerst hier thuis mijn bed maar eens verschonen en kamer een beetje schoonmaken!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:53

Ik ontbijt nu met stroopwafel, zo maar even brood halen, haha!
Bijna alle groenten kun je idd, mits klaar gemaakt, invriezen :)

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:55

Oeh ontbijten met stroopwafel :P :D Hmmmm :D Ik heb voor het eerst in dagen weer een gewoon broodje op in plaats van beschuit!

Je kunt idd een heleboel groeten invriezen! Zou op zich niet weten welke absoluut niet kunnen,...

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:00

Sla kan niet volgens mij...
Dat word vies en snottig als je t invriest geloof ik...
Zo de boel maar eens opruimen. Vanavond weer n feestje namelijk. En aangezien ik de meeste zit plekken heb ben ik meestal de pineut, haha!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:02

ik moet vanmiddag al vroeg gaan koken :)) Om 16:00 al.
Gister heb k een Fish Cuisine (vispannetje) genomen, had geen zin in vlees en aardappel :')
Maar nu moet dat vlees en de gebakken aardappelen wel op _O- dus moet wel koken vanavond voor paardrijden :j Want ik ga niet om 10 uur nog koken :') heb t 1 x gedaan, maar dat was niet zo fijn :+

Haha hier op mn kamer zou ik de minste zitplekken hebben :')
Heb maar 2 stoelen, en 1 stoel op t balkon :+ En mn bed als bank dan... :))

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:07

Ik heb een 2 zits bank waar je met 3 op kan. Een chille stoel, 4 stoelen bij m'n eettafeltje en 2 klapstoelen :) dus 10 zitplaatsen :) En aangezien ik meestal als laatste weg ga bij feestjes vind ik t ook niet zo erg.
En t is n soort traditie dat n huisgenoot en ik nog samen n biertje drinken als iedereen weg is :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:08

:)) wel gezellig!

Hier heb k de nieuwe huisgenoot na die 1ne keer afgelopen maandag, niet meer gezien _O-
Jaag ik ze weg ofzow. Die andere oude huisgenoot (die nu dus weg is) zag ik ook maar 1x in de 2 weken ofzo :')
Ook hij gebruikt de koelkast niet, dus heb nogsteeds een hele koelkast voor me alleen *D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:15

Ik zie ze hier ook lang niet allemaal even vaak hoor :)
Heb 2 huisgenootjes met wie k goed bevriend ben die ik vaak zie. De rest kom ik in t voorbijgaan wel s tegen :)
Zo ik ben inmiddels aangekleed. Straks m'n makeup maar doen... Heb k nu geen zin in ;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:19

haha maar hier is het zo klein, hier moet je ze haast wel tegenkomen :') hebben alleen een kleine gang waaraan de 2 kamers, de badkamer&mijn kamer, de wc en de keuken grenzen :+
De ander kom ik wel regelmatig tegen :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 11:23

Makeup :7

Ik ken inmiddels wel een aantal ganggenootjes zegmaar :') Vind het alleen een beetje suf dat alle afspraakjes voor samen eten via facebook gaan. Ik heb geen facebook en weiger pertinent het aan te maken omdat dat anders zou betekenen dat ik niet up to date ben over wat er allemaal gebeurt in mijn omgeving :') . Gisteren waren ze samen aan het koken bijvoorbeeld.. Zou ik wel graag bij willen zijn, maar ja :') Kan ze niet dwingen om mij uit te nodigen.
Er woont wel één jongen hier op de gang die heel relaxt is, zou het wel leuk vinden om vaker met hem op te trekken ^^ Maar zie hem alleen bijna nooit xD

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:25

hahah ik hoef niet op te trekken met mijn huisgenoten. :')
we (die Duitser en ik) zeggen eigenlijk alleen 'hoi' tegen elkaar en vragen wat als we iets willen weten (wel in het Engels dan....) maar verder niet :+
Had graag ook gezellige huisgenoten gehad, maar helaas....

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:26

Ik ben niet zo'n type dat niet zonder makeup de deur uit gaan hoor! Ik heb niet voor niks m'n boswachters diploma ;)
Ik kom m'n huisgenootjes vooral tegen in de keuken. Dan kletsen we even en gaan dan weer onze eigen weg :)

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:26

ik vind hoogslapers altijd zo eng :')

gezellig 1234 :')
ik ben eigenlijk nooit meer op mijn kamer, oeps :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:28

haha jaah ik had ook graag huisgenootjes gehad met wie ik zou kunnen praten en evt. samen koken enzo, maarja ik heb niets te melden wat die Duitser hoeft te weten, en andersom ook niet :') K weet nieteens hoe oud ie is hahaha
En die nieuwe huisgenoot hoef k al helemaal niet := (ookal heb ik em nog maar 1 x gezien)

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:29

wat is daar mis mee dan? :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:30

waarmee? met die huisgenoot of met het niet kunnen praten met huisgenootjes? :))

Die nieuwe huisgenoot, tja.. k weet niet... k mag em niet zo :')
Tis niet dat ik zou zeggen van 'Goh, daar zou ik wel lekker mee kunnen kletsen, dat is een gezellige jongen/man' xD

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:32

die nieuwe gewoon :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 11:32

Kom hier op de gang wonen *\o/*
Denk niet dat er binnenkort iemand weggaat of dat je het überhaupt zou mogen maar toch xD

@Patatkraam waarom niet dan?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:33

hahah jaah zeker helemaal in Delft, en dan iedere dag heen en weer reizen naar Velp :')

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:33

wat waarom niet, dat ik niet meer op mijn kamer kom? :')

omdat ik altijd bij manon ben O:)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 11:37

Gezellig :D We hebben een leuk gekleurde gang hoor! Ik heb een gele meterkast, de buren een rode en een oranje :D

Ja dat bedoeld ik :P Ik snap dat nooit zo, zou het zonde vinden van de huur O:) (En mijn gerbils krijgen dan ws honger)