Uitspraken van docenten deel 2: we maken heel wat mee!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Uitspraken van docenten deel 2: we maken heel wat mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 17:15

Ik zou dan dus expres rondje zeggen.
Maar als tekenaar dan weer niet, dus ik zou het ook niet kunnen. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:16

Pff wij hebben geen leuke docenten geloof ik -O-

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:43

Ik ben ziek geweest en heb dus absoluut geen stem.
Nu kom ik binnen bij het eerste vak en laat ik een briefje zien met de mededeling dat ik geen stem heb. 'ZO LEKKER RUSTIG!' zegt hij, bijna verheugd.
Na de pauze kwam ik in het volgende lokaal. 'Jij hebt je stem niet.' De docente wees me aan. Ik vroeg hoe ze dat wist.
'Er was een helft heel blij in de lerarenkamer en de rest baalde, omdat ze nu niet gezellig konden kletsen.'
Waarom moet ik in hemelsnaam uit 1500 leerlingen besproken worden in de lerarenkamer?

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:53

Geen zorgen JoopC,

De lerarenkamer is dé plek waar geroddeld wordt over leerlingen :j waarschijnlijk hebben ze het over nog wel twintig anderen gehad en dat zijn dan alleen nog maar de docenten die jou lesgeven :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:54

over mij roddelen ze ontzettend veel _O-
maar dan wel vanuit het positieven.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:55

JoopC schreef:
Ik ben ziek geweest en heb dus absoluut geen stem.
Nu kom ik binnen bij het eerste vak en laat ik een briefje zien met de mededeling dat ik geen stem heb. 'ZO LEKKER RUSTIG!' zegt hij, bijna verheugd.
Na de pauze kwam ik in het volgende lokaal. 'Jij hebt je stem niet.' De docente wees me aan. Ik vroeg hoe ze dat wist.
'Er was een helft heel blij in de lerarenkamer en de rest baalde, omdat ze nu niet gezellig konden kletsen.'
Waarom moet ik in hemelsnaam uit 1500 leerlingen besproken worden in de lerarenkamer?

Roddelen. Ik ben vandaag ook nog besproken :j :')

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:57

onze nederlands lerares zei een altijd Ik wordt gek van jullie, ze rende dan ook echt door de klas en zwaaiend met haar handen.
Ook zei ze een keer heel vrolijk: Oh morgen is mijn ex man jarig :? en de dag erna waar is die slinger nou :') Ze bedoelde wel met de slinger zo'n draaiding om de ramen te openen

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:05

Och roddelen in de leraren kamer :+
Dat doen ze hier op school ook.
Krijg je opeens te horen: "Ik hoorde van mevr *naam* dat je dit en dat." en dan heb je echt zo iets van "uhm..."
:')

edit:
Wij hebben een docent die Van der Zwaag heet, nu maakte wij daar een keer van Van der Swag.
Zijn reactie daarop: "Nee dat wil ik niet. Wij veranderen jullie achternamen ook niet, behalve in de lerarenkamer."
:Y)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:15

vandaag tijdens de pauze...

ik was mijn vriendinnen heel fanatiek aan het uitleggen welke ik van house bedoelde... ' ja die neuzige man met die grote neus!'
komt ineens mijn duitsdocent/ mentor van het jaar daarvoor naar me toe... en hij heeft geen euhm kleine neus. bijnaam is dan ook inderdaad neus.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:19

Docent bij een gozer die ik ken; ''Ken jij dat liedje ook?'' *Begon ze spontaan te zingen* :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:23

Ja maar dan nog, ik had een keer een nogal rare blunder begaan.
Volgende morgen.
'Hé Joop, wat heb jij uitgespookt bij mnr *random naam* '
En dan weet ik dat mijn mentrix haar mond voorbijgepraat heeft.
Maar ja, er is niets aan te doen.
Die mensen houden ook van een kippenhok. :)

Valerie_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:34

leuke uitspraken hier!

ik heb ook een leuke van mijn docent beton gehad:

Wij hadden gisterenvoormiddag 4 uur betonbouw van dezelfde docent. Wij zaten er allemaal met wat tegenzin omdat we in de namiddag vrij hadden (op de eerste donderdagnamiddag van het nieuwe schooljaar hebben wij studay, een groot studentenfeest ;) )

Hij was maar aan het doorratelen, de leerstof ging te traag vooruit volgens hem. Tegen het einde van die 4 uur begon hij over ons 'aanstaande' feestje:

'Ik denk dat het misschien slim is om één van de dagen jullie leerstof te herhalen, want over 2 weken weten jullie er niets meer van. Zeker niet als jullie vanavond beginnen met feesten, en drinken natuurlijk, dan gaan jullie niets meer van de behandelde leerstof weten! Te veel drinken zorgt ervoor dat je al je leerstof vergeet... en ik wil over 2 weken wel fatsoenlijk aan de oefenreeks kunnen beginnen'

met deze paar zinnen kreeg hij heel de klas aan het lachen, was op dat moment hilarisch! :p

vanmorgen hadden we hem weer 4 uur, hij vond dat we er nog redelijk fit uitzagen! *\o/*

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 21:25

Leraren zijn ook maar mensen, tuurlijk bespreken ze wat ze tijdens de dag meemaken. Zeker als het over leerlingen gaat die de ander ook kent, dat maakt de verhalen leuker. :+ Als het verhaal echt leuk is, krijgen de leerlingen 't dan weer te horen.

(Ik heb eens "stiekem" - ok pal in het zicht - in de lerarenkamer gestaan een hele pauze. Wat je daar hoort zeg... ;) Ik vermaakte me wel.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 13:41

Nemurin schreef:
Ik zou dan dus expres rondje zeggen.
Maar als tekenaar dan weer niet, dus ik zou het ook niet kunnen. :')

....EEN VIERKANTJE! :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:48

oke... ik stond net bij te etos om mijn voorraad maandverband en tampons weer bij te vullen... had dus zeer veel en van alles de nachtvariant.
nu vind ik het al niet leuk om die krengen te kopen in een volle winkel... zegt er een man achter me:
' jezus Romy, dat gaat een bloedbad worden.' en dan zegt hij het ook niet bepaald zacht dus de hele zaak al een beetje aan het lachen....
draai ik me om is het mijn aardrijkskunde docent -O-
dit ga ik nog lang te horen krijgen vrees ik :')

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 16:41

Denk dat je nu alvast een reactie moet bedenken waarmee je hem weer op zn plek kan zetten! Zou het flauw vinden als hij er nog lang over door blijft gaan..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 16:50

Hem een pakje maandverband geven 'voor als die is in z'n broek pist van het lachen om z'n eigen grappen' ? :')

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 16:54

Hahahaha das wel een goede ja :')

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:04

:=

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:24

Ohgod Romy, ik zou door de grond zakken...
Maar gelukkig lijk jij mij een koel mens. ;)

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:23

wij hadden ooit eens inval van een wat apartere man, we hadden een so (schriftelijke overhoring) zegt hij opeens; ik hoor stemmen, en niet alleen in mijn hoofd. _O- het enige niet grappige was dat ik de enige was die dat grappig vond . -O-

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:52

StonedRomy schreef:
oke... ik stond net bij te etos om mijn voorraad maandverband en tampons weer bij te vullen... had dus zeer veel en van alles de nachtvariant.
nu vind ik het al niet leuk om die krengen te kopen in een volle winkel... zegt er een man achter me:
' jezus Romy, dat gaat een bloedbad worden.' en dan zegt hij het ook niet bepaald zacht dus de hele zaak al een beetje aan het lachen....

_O- _O-
Ik zou m inderdaad ook iets van incontinentie materiaal geven (van die inleg kruisjes) als hij z'n eigen grappen weer eens zo grappige vindt :Y)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:35

korrie22 schreef:
wij hadden ooit eens inval van een wat apartere man, we hadden een so (schriftelijke overhoring) zegt hij opeens; ik hoor stemmen, en niet alleen in mijn hoofd. _O- het enige niet grappige was dat ik de enige was die dat grappig vond . -O-

Dan faal je :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:37

StonedRomy schreef:

Best banketstaaf. Want het is toch iets wat iedere vrouw heeft, dus eigenlijk niet mee te spotten valt :\

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:37

Nemurin schreef:
MyLittleLove schreef:
Docent: 'Nou, mijn uitermate dankbaarheid, jongeman.' :')

Nou laat 'm maar weer "thanks man!" roepen want Nederlands kan ie echt niet, die leraar van jou. _O-

Achja, het is een gymleraar :+