Maar als tekenaar dan weer niet, dus ik zou het ook niet kunnen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

JoopC schreef:Ik ben ziek geweest en heb dus absoluut geen stem.
Nu kom ik binnen bij het eerste vak en laat ik een briefje zien met de mededeling dat ik geen stem heb. 'ZO LEKKER RUSTIG!' zegt hij, bijna verheugd.
Na de pauze kwam ik in het volgende lokaal. 'Jij hebt je stem niet.' De docente wees me aan. Ik vroeg hoe ze dat wist.
'Er was een helft heel blij in de lerarenkamer en de rest baalde, omdat ze nu niet gezellig konden kletsen.'
Waarom moet ik in hemelsnaam uit 1500 leerlingen besproken worden in de lerarenkamer?

)
Als het verhaal echt leuk is, krijgen de leerlingen 't dan weer te horen.
Ik vermaakte me wel.)
StonedRomy schreef:oke... ik stond net bij te etos om mijn voorraad maandverband en tampons weer bij te vullen... had dus zeer veel en van alles de nachtvariant.
nu vind ik het al niet leuk om die krengen te kopen in een volle winkel... zegt er een man achter me:
' jezus Romy, dat gaat een bloedbad worden.' en dan zegt hij het ook niet bepaald zacht dus de hele zaak al een beetje aan het lachen....
draai ik me om is het mijn aardrijkskunde docent![]()
dit ga ik nog lang te horen krijgen vrees ik
StonedRomy schreef:oke... ik stond net bij te etos om mijn voorraad maandverband en tampons weer bij te vullen... had dus zeer veel en van alles de nachtvariant.
nu vind ik het al niet leuk om die krengen te kopen in een volle winkel... zegt er een man achter me:
' jezus Romy, dat gaat een bloedbad worden.' en dan zegt hij het ook niet bepaald zacht dus de hele zaak al een beetje aan het lachen....
draai ik me om is het mijn aardrijkskunde docent![]()
dit ga ik nog lang te horen krijgen vrees ik