Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
1234 schreef:Ik ook zown 8 maanden, misschien zelfs 9.
Maargoed, als ik em eenmaal heb scheelt het een hoop
Sommigen wachten met rijlessen nemen tot ze een auto kunnen kopen, omdat je t anders snel verleert als je een tijd niet rijdt, maar het is echt wel heel handig om een rijbewijs op zak te hebben ,al heb je zelf geen auto xD
Vriendin van mij had ergens vorig jaar dr theorie gehaald, maar dies nu verlopen dus moet ze em opnieuw doenZe was gestopt met rijlessen ivm verhuizing en wachten tot ze auto kon betalen xD toch wel erg zonde.
1234 schreef:vreselijk! wij moesten dat ook voor communicatie.
Moesten we in de les binnen 5 minuten een willekeurig onderwerp verzinnen en daar 5 minuten over presenteren. Ik weet dan vaak ook écht niets!
Gelukkig was ik niet aan de beurt gekomen omdat ze les om was, maar toch, ik haat dat altijd xD
shetjessweet schreef:1234 schreef:Ik ook zown 8 maanden, misschien zelfs 9.
Maargoed, als ik em eenmaal heb scheelt het een hoop
Sommigen wachten met rijlessen nemen tot ze een auto kunnen kopen, omdat je t anders snel verleert als je een tijd niet rijdt, maar het is echt wel heel handig om een rijbewijs op zak te hebben ,al heb je zelf geen auto xD
Vriendin van mij had ergens vorig jaar dr theorie gehaald, maar dies nu verlopen dus moet ze em opnieuw doenZe was gestopt met rijlessen ivm verhuizing en wachten tot ze auto kon betalen xD toch wel erg zonde.
Dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Die dingen zijn niet onbeperkt geldig. Toch zou ik er niet te lang mee wachten. Je rijdt ook een stuk zekerder rond als je weet wat je moet doen in bepaalde situaties.
@hitime: onderwerpen verzinnen vind ik altijd het moeilijkste wat er bestaat...
shetjessweet schreef:@patatkraam Dan verzin ik geloof ik nog liever zelf een onderwerp... Hoe komen ze erop. In het kader van identiteitsvorming ofzo?
patatkraam schreef:18 maanden? zo lang.. pff ik was het na 2 maand alweer vergeten