Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar dit abbo was zo voordelig dat ik wel moest. Mijn abbo loopt af per 16-2 en die kon niet verlengd ivm speciale actie indertijd dus dan maar een andere. Gelijk ook maar overgestapt omdat deze goedkoper was.
Ik hoop nog meer PB's te krijgen en dan ga ik van het weekend eens even lekker stoeien, wordt een keer tijd nl dat mijn nieuwe site in de lucht komt! *Schupt zichzelf nog een keer onder dn bips*

holly schreef:Ik denk Cissy dat je momenteel niet heel veel keus hebt. Het is een klant.
Door deze klant aan te nemen, zal het je ook duidelijker worden welke keuzes je wilt gaan maken in de toekomst.
Mallootje, de klant is niet altijd koning.

Kaaaren schreef:misschien kan ze naar jou toe komen cissy? of allebei de helft?
gezien het werk wat ik doe, zie onderschrift....cissy schreef:Kaaaren schreef:misschien kan ze naar jou toe komen cissy? of allebei de helft?
ehm, dat wordt wat lastiggezien het werk wat ik doe, zie onderschrift....
Holly, dat snap ik, het is ook wel investeren in je toekomst, maar ik denk dat dat wel losloopt, heb het afgelopen jaar niet te klagen gehad en ik ga actief adverteren zodra ik die opleiding af heb en daar steek ik nu mijn energie het meest in.
Ik hoef nog niet zo nodig en zeker niet aan de andere kant van NL. Maar ik wil ook graag helpen en daar zit nu even mijn dilemma. *gaat er nog een nachtje over slapen*
Mallootje schreef:Leuk idee, zo'n avondschool! Wil je daar dan echte opleidingen organiseren of enkel bijles geven?
) ging ik een rondvraag doen in het dorp. En wat bleek? Veel mensen hebben wel interesse, maar niet als ze daarvoor eerst een kwartier moeten rijden. In eigen dorp leek hen wel wat. Dus trok ik mijn stoute schoenen aan en deed een belletje naar onze schepen van onderwijs. Die wou mij meteen ontmoeten en zo gebeurde. Ik vertelde mijn plan aan deze aardige dame en ze was meteen enthousiast! Echter, het organiseren zag ze niet zo zitten. Dus kwam van haar het voorstel dat ik de hele organisatie op mij zou nemen en dat ik dan in ruil gratis lokalen zou krijgen van de gemeente, in de gemeenteschool bijvoorbeeld.