Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Re: Meer mensen die binnenkort op kamersgaan wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:32

Studentenroeivereniging van Wageningen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:40

Ja die kamers zijn vooral ook echt groot daar aan de haarweg! En mooie grote ramen :j

Ik ga m'n bed maar eens in, ben echt gesloopt :P En ik moet m'n intreeweek nog in haha :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:44

Ah oke!

Trusten Juul.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:34

1234, zit inderdaad in het centrum! Welke opleiding ga je doen?

Ik woon vlakbij een kleine C1000 en een grote plus die ook op zondag open is!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:39

Chrissie schreef:
1234, zit inderdaad in het centrum! Welke opleiding ga je doen?

Ik woon vlakbij een kleine C1000 en een grote plus die ook op zondag open is!

Ik ga MBO niveau 4 Dier & Gedrag doen (verkort) :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 00:38

Haaaaay kletskousen! :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 02:25

Ik hoop dat ik éeecht gauw een kamer vind. heb maandag 4 bezichtigingen de laatste begint om half 9 ook dinsdag nog 2, woensdag 1 vrijdag nog 1 en volgende week ook. En ik moet van tilburg helemaal terug ergens tussen venlo en roermond. Gelukkig heb ik maandag en dinsdag de auto, maar kost me nog steeds veeeeelll tijd. Ga zo brak zijn.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:52

Ik zag een mooie roze kamer voorbij komen. Lekker ingericht! Voor mij iets te veel roze.

Ik heb een AH op .. 30 seconden :P Een Jumbo zit iets verderop, daar moet ik dan wel met de fiets naartoe. En er zit een Toko vlakbij, heerlijk! En verder heb ik eigenlijk nog niet zo goed verkend.

Ik vraag me af waarom iedereen toch altijd lid wordt van de studentenroeiverenigingen? Ik zelf word lid van Paco Dupont, studievereniging van Romaanse Talen .. En ik ga denk ik badminton of hockey doen in Groningen.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:55

Ik word denk ik geen lid van een sportvereniging in Wageningen...
Heb toch al m'n pony thuis..
Wel neem ik waarschijnlijk zo'n sportkaart :P

arans

Re: Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 10:38

Wat is een sportkaart?

die roze kamer is mooi! mijn kamer moet ook worden uitgebreid, want hij is nu zo simpel :P

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:49

Dat is dus een kaart en dan krijg je het hele jaar toegang tot het sportpark dat naast de uni zit...
Kost voor het hele jaar maar €70, dus dat is heel goedkoop :D

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 12:09

SSDesign schreef:
Never_Mind, dacht ik al :) Aan de beschrijving te horen :P Vriendin van mij zit daar ook op afdeling 4B. :) En ja de C1000 zit bij Tarthorst. Stelt verder weinig voor maar de C1000 is ook op zondag open, dat is wel handig. Ik zit trouwens in Hoevestein!

Juul, ik zit niet op Haarweg maar die kamers zijn echt mooi ja :) Tenminste van wat ik gezien heb. En is wel wat verder van uni en centrum ja, maar ik wil er toch gaan wonen als dat kan, omdat de kamers gewoon behoorlijk groot zijn en het vrij dicht bij Argo is :D

welke verdieping in hoevestein?

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 13:28

Tjah, roze is ook niet echt mijn kleur hoor, maar de kamer is leuk ingericht.
Ik ga morgen denk ik weer effe wat spulletjes shoppen. Heb nog geen borden en schaaltjes en nog wat andere dingen moet ik ook nog kopen.

Ik ga denk ik een bijrijdpaardje zoeken daar. Misschien ook nog lid worden van de Solleysel. (Als ik erachter kan komen hoe je lid wordt. Kan daarover op de site niets vinden?) Yipee ben jij daar al achter?

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:06

Vandaag ga ik maar eens wat dingen van thuis uitzoeken die ik mee moet nemen naar kamers. Hoe doen jullie dat met kleding? Er moet natuurlijk wat kleding mee, maar je moet thuis ook wat hebben. :P Lastige keuzes. xD

@Shetjessweet: Ik wil ook graag lid worden bij de Solleysel, en daar gaan paardrijden. Lijkt me erg leuk! Hoe je lid kan worden heb ik inderdaad ook nog niet gevonden. Maar ik denk dat je gewoon langs moet gaan. Ook verkopen ze eerstejaars pakketten met labjas en snijset enzo, dus dan kom je er ook gelijk langs.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:10

Ik heb met de intro gewoon zoveel mogelijk mee genomen en alles wat ik niet heb aangehad, gewoon daar gelaten :P
Was dat nog steeds niet zoveel, maar ik moet sowieso wel elke keer kleren meeslepen :')

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:11

Hai!
Ik ga maar eens bijlezen :P

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:18

Leuke kamer Irm!
Ik heb ook een klippan :P Meegenomen van mijn kamer van thuisthuis :)

Ik heb trouwens ook een winkel schuin tegenover mijn huis :P
Kwam ik achter nadat ik al 3 keer die dag naar het centrum naar de AH ben gefietst :')

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 16:03

Ik heb een Jumbo, AH, Aldi en Lidl in de buurt, keus genoeg dus. :D Denk dat ik wel alle aanbiedingen in de gaten ga houden en zo goedkoop mogelijk boodschappen ga proberen te doen!

Ik ga vanavond weer naar Emmen, morgen begint mijn intro. Heb nog een Lack tafeltje gekocht bij Ikea, mijn tweede haha. Dus dat wordt weer een tas vol die mee moet!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:04

Yipee schreef:
Vandaag ga ik maar eens wat dingen van thuis uitzoeken die ik mee moet nemen naar kamers. Hoe doen jullie dat met kleding? Er moet natuurlijk wat kleding mee, maar je moet thuis ook wat hebben. :P Lastige keuzes. xD

@Shetjessweet: Ik wil ook graag lid worden bij de Solleysel, en daar gaan paardrijden. Lijkt me erg leuk! Hoe je lid kan worden heb ik inderdaad ook nog niet gevonden. Maar ik denk dat je gewoon langs moet gaan. Ook verkopen ze eerstejaars pakketten met labjas en snijset enzo, dus dan kom je er ook gelijk langs.

de eerste dag enzo kom je met je mentor ouders langs aallllleeee verenigingen (tot vervelens aan toe :P ) dus ook langs de solley inderdaad :P Dus dan kan je dat meteen regelen :)
]

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:58

Ik ga bij de roeivereniging in Groningen :) lijkt me erg leuk! Al die andere sporten is toch niks voor mij. Ga wel ook paardrijden. Nog even een proeflesje fixen binnenkort..

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:55

Bonaire, welke van de ... 2 ?

Ik vind de manege eigenlijk best duur in Groningen. Helemaal vergeleken bij ons in Drenthe. Ik betaalde altijd €50,- voor 10 lessen, bij bijvoorbeeld Parafrid betaal je €47,- voor 7 lessen.

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:15

Dat is beide spotgoedkoop als je het vergelijkt met een normale manege. Hier in de buurt was de allergoedkoopste (met grote voorsprong op de rest) 8 euro per les. En dan zitten wij nog in een goedkopere regio. Niet in de Randstad of zo.

Ik ga morgen trouwens een kruimeldief kopen heb ik bedacht. Mijn oma had vroeger zo'n ding en ze zijn echt heel handig. En morgen krijg ik de sleutel van huis/kamer!

Bedankt SimoneDV, weet ik dat ook weer.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 19:23

morgen ga ik voor het eerst naar school. Ben vandaag langsgefiets, wel nog heel erg verdwaald :P maar ik denk dat ik mrgen ook maar op de fiets heen ga. Ben benieuwd naar mijn klas :)

hier in de buurt zit een manege maar die vind ik ook vrij duur. Daarom ben ik nu opzoek naar een bijrijdpaard, maar nog geen geschikte gevonden.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:36

Welke manege Arans? :)
Ben ook op zoek hier.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 19:43

de grote wielen. Die zit hier in Rosmalen. Ik ben er alleen nog langsgefiets en heb even op de site gekeken maar het is nog een hele nieuwe manege. Maar hier in de buurt staan echt heel veel paarden, ik kan mij niet voorstellen dat er niet 1 wat extra beweging kan gebruiken :P