Thanx Cynthia en anderen Patpen geeft niet, kon je toch niet weten
Cynthia ik ga voor je duimen.
Via bokt al iets doorgekregen en vanochtend om half 8 mail eruit gedaan naar desbetreffende bedrijf of ze de mij de vacature konden mailen en een korte beschrijving van mezelf. Kreeg een afwezigheidsmail, dus effe wachten tot maandag
hmm weer wat geleerd,.. ik wist eigenlijk niet dat een contract voor bepaalde tijd niet tussentijds opgezegd mocht worden TENZIJ er een bepaling over in staat.
Poe Kaatje ik heb je 20 weken topic met tranen in mijn ogen gelezen,.. nogmaals heel erg veel sterkte met alles,..
Ga de sites van Jobraipdo en onmissbaar maar weer eens napluizen voor jobs. Net gebeld door het uitzendbureau en een leuke baan waar ze mij voor willen stellen Even afwachten hoe of wat, ga mijn cv maar eens even updaten
Zijn er nog meer mensen gister naar de carrierebeurs zorg en welzijn geweest in Utrecht? Ik vond het nogal tegenvallen.... Kwam er alleen voor de info, dus geen seminar ofzo gedaan en binnen 40 minuten waren we 3 keer rond geweest en hadden het wel weer gezien. Wel bij 4 standjes nog informatie gevraagd en een boel folders meegenomen, dus ik heb wel wat te doen dit weekend!
Qizz
Geplaatst: 13-05-11 16:47
Gaan er nog mensen naar de Secretary Business Days 25/26 mei in de Brabanthallen/Den Bosch? (hopen dat je daar dan niet zo snel 3x rond bent )
We kunnen natuurlijk met een groepje gaan, is wellicht ook wel gezelig
Qizz
Geplaatst: 13-05-11 18:47
Ga je ook naar de Secretary Business Days Joolien? Lijkt me leuk om met een groepje te gaan . Je kunt daar heel makkelijk vrijkaarten voor krijgen (kosten normaal 20 euro staat erop)
Anoniem
Geplaatst: 13-05-11 19:15
Qizz schreef:
Ga je ook naar de Secretary Business Days Joolien? Lijkt me leuk om met een groepje te gaan . Je kunt daar heel makkelijk vrijkaarten voor krijgen (kosten normaal 20 euro staat erop)
Heb ik zo maar een kruiwagen voor de sollicitatie morgen . Een buurvrouw van mijn ouders kent die zaak en de eigenaren. Heeft zij even gebeld dat hij mij moet aannemen! Er is nog een gesprek om 2 uur, zegt die buurvrouw doodleuk: nee joh, die moet je niet nemen. Maar hij zag het ook wel zitten na het telefoontje en gaf mij 90% kans op die baan . Zijn enige reservering is de arbeidsongeschiktheid. Zegt die buurvrouw ff dat "dat kind het makkelijk aankan" en hij mij gewoon die baan moet geven . Lekker ding, nou moet ik het waar zien te maken!!!!
Helaas ik heb de baan niet gekregen, ik was wel tweede De manager was wel heel erg enthousiast, kreeg ook heel veel complimenten over mijn gevoel voor begeleiding en coaching dus dat was wel heel erg fijn om te horen. De beslissing is echt puur genomen op de ervaring met de technische kant en daar heb ik niet zo heel veel ervaring mee. Maar het was wel heel motiverend om zo'n positieve reactie te krijgen.
Ik zou binnen 2 weken wat horen van de interne en extern geplaatste vacature. De 2 weken zijn inmiddels om, maar alles staat nog op de site. Deze week toch maar eens langs P&O lopen.
Mocht iemand iets zoeken in Hilversum, op bijvoorbeeld administratief gebied, kijk dan eens op de website van NCOI Opleidingsgroep www.ncoi.nl Ik werk er sinds kort, ze hebben er regelmatig leuke vacatures!
Tjonge, wat een ontgoocheling zeg! Het gesprek ging heel goed. Maar wat een ongeorganiseerd gebeuren . Nu begrijp ik ook waarom die vacature zo lang al open staat..... Vandaag kreeg ik te horen dat de 20 uur gewoon te weinig is. Ook weten ze nog niet of die functie gesplitst zou moeten worden; secretaresse én boekhouding. Moeten ze nog over nadenken . Degene die het nu doet werkt 24 uur en die komt al tijd tekort. Hoe moet een nieuwe het dan doen in 20 uur? Oké, de sfeer is heel informeel maar volgens mij iets te los. Ik zou ook helemaal alleen komen te zitten. En om het af te maken: ook schoonmaakwerk erbij (afwassen, dweilen, boodschappen). Nee, dit gaat het niet worden . Ik ga eens even kijken op de tip van Georgette want verder heb ik niets anders gezien. Het leek zo leuk maar dit gaat mij echt iets te ver (in meerdere opzichten!).
Overigens heb ik voor mezelf definitief besloten dat de baan van gisteren voor mij niet is wat ik zoek. Volgens mijn man moet ik het gewoon proberen maar ik vind het te ongeorganiseerd en gebeurd er te veel naast wat het daglicht niet kan verdragen. Daar wil ik liever niets mee te maken hebben.....