Haha nee alleen als ik gezakt ben vind ik het vervelend
R_obin
Geplaatst: 17-06-10 00:31
Als ik geslaagd ben dan komt mijn tante even langs, ga ik naar een vriendinnetje hier in het dorp waar allemaal vriendinnen van voetbal komen en savonds examenborrel op school. Als ik gezakt ben dan: en nog meer Als ik een her moet dan ga ik heel erg balen, nog even goed uitrusten en vrijdag keihard beginnen met leren.
Tsja aan de ene kant wel jammer.. maar aan de andere kant hoef ik ze tenminste ook niet onder ogen te komen als ik zak voorlopig.. en als ik slaag jaa flinke feestjes
Eh rond 2 juli ergens pas enige nadeel dat ik alles zelf moet schoonmaken en de hond elke dag moet uitlaten pfoe én zelf koken. Maar verder is het ook wel relaxed!
Tja ik heb een beetje een verkeerd ritme nog steeds.. In de nacht ben ik super wakker, overdag ben ik moe. Komt nog door de vakantie. Ik ga morgen eerst naar de sportschool om mijn inschrijvingsformulier in te leveren (vanuit de voetbalvereniging is geregeld dat je voor 25 euro per maand onbeperkt kan sporten), daarna naar de stad met een vriendin.
Oké zeker lekker! Oeh even lekker shoppen, dat vind ik nog eens een goede afleiding. Waar ga je voor? Ik denk dat ik morgen optijd mn bed uit ga, zo rond half 12
R_obin
Geplaatst: 17-06-10 00:50
Op tijd. Dat is gewoon uitslapen hoor.
Ik moet zowiezo een vaderdagscadeautje en nieuwe voetbalschoenen. Verder weet ik het nog niet.