Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Mm voor alles voldoende I need :
Nederlands -> 2,3
Engels -> 3,9
Duits -> 3,0
Grieks -> 4,6
Biologie -> 3,9
Scheikunde -> 4,1
Natuurkunde -> 3,6
Wiskunde B -> 3,9
Economie -> 3,9
Veel 3,9.
Twijfel alleen of Grieks wel gaat lukken..
Flowerpull schreef:Tessa nerd! Wat had je?
Ik denk dat ik dan ook maar die ga maken, dan vraag ik t aan jou als ik het niet snap. Waren het moeilijke vragen of echt makkelijk?
Ik heb geen zin in nederlands omdat ik weet dat ik gewoon een 2 mag halen, en met nederlands haal ik sowieso toch wel minstens een 5 ofzo zonder iets te doen.. Maar het is zo zonde om niks te doen en dan een 6 te staan. Maaaar ik heb geen zi hinnnnnnnn.
Flowerpull schreef:Nueve schreef:Mm voor alles voldoende I need :
Nederlands -> 2,3
Engels -> 3,9
Duits -> 3,0
Grieks -> 4,6
Biologie -> 3,9
Scheikunde -> 4,1
Natuurkunde -> 3,6
Wiskunde B -> 3,9
Economie -> 3,9
Veel 3,9.
Twijfel alleen of Grieks wel gaat lukken..
Maakt toch niet uit als grieks niet lukt, dan sta je gewoon een 5 toch?
Niet meer stressen Tessa! Slagen doe je sowieso, en dan of je gemiddelde hoog is: dat is een tweede. Maar stress moet jij niet hebben!
Flowerpull schreef:Ja dat zijn maar een paar opdrachten hoor drol... Haal je zelf nou niet zo omlaag want je weet zelf ook wel dat biologie gewoon helemaal gaat goedkomen!
Edward Gal moet nu trouwens, weet niet of mensen dat leuk vinden hier? http://www.clipmyhorse.de/live/show/1/
Isjtar schreef:Phylos schreef:Ik heb ff een vraagje aan de natuurkunde mensen met een samengevat. Op blz 71 gaat het over momenten. Die eerste oefenopgave over het karton. Hoe kun je dan zien dat F1 en F2 met de klok mee willen draaien en F3 tegen de klok in..Ik zie het niet.
Je moet even voor jezelf kijken in welke richting het karton zou draaien als je aan F1, F2 of F3 zou trekken. Bij F1 zou het stuk karton dan rechtsom draaien. Voor F2 is dit hetzelfde geval.
Maar als je aan F3 gaat trekken, trek je het stuk karton naar rechts en omdat het aan een as vast zit en de arm onder de as ligt, zal het dan met tegen de klok in gaan draaien.
Ik kan het niet heel duidelijk uitleggen, maar ik hoop dat je hier iets mee kan...