Had vandaag wiskunde, ging wel. Had alleen een rare vraag over een zalm die niet tegen de stroom in kon zwemmen en de evenredigheidsconstante van Saturnus waarbij ik op 0,000000000117 uit kwam. Denkniedattutgoedis.
R_obin
Geplaatst: 31-03-10 12:08
Gisteravond nog ff bijgelezen, maar geen idee meer wat er stond.. Sorry
Anna, hopelijk valt je cijfer voor aardrijkskunde nog wat mee en is nederlands gewoon goed. En ik hoop ook voor jouw dat je cijfer voor wiskunde goed is Nienke!
Fijn dat het lekker ging Nienke Haha, dat is wel een erg klein getal Maar goed, je komt vast op een mooi cijfer uit
R_obin
Geplaatst: 31-03-10 12:13
Gisteravond PWS presentatieavond gehad! Was leuk. We zijn om kwart over 5 naar school gegaan, eerst helemaal lokaal inrichten etc.. Daarna met zijn allen om 6 uur eten, heel gezellig! Weer verder op bouwen en om 7 uur begon het. Wij waren de 2e ronde en het ging wel redelijk. Alleen onze begeleider kwam toen we net klaar waren..... Hij moest bij 3 groepjes in een ronde zijn, en wij waren nogal snel klaar.. (Na een kwartier al terwijl er een half uur voor stond). Nouja we hebben onze tekst maar meegegeven en hopelijk is hij een beetje soepel. Vriendin heeft namelijk alle 5 de punten nodig.. Daarna was nog de presentatie van 2 vriendinnen die een film hadden gemaakt. Ik heb voor die film alles gefilmt en zij hebben geacteerd, maar het was heel leuk om te zien. Aan het einde kreeg ik nog 3 medailles met de mededeling: 'bij films zijn er ook altijd oscars, en daarom geven we al onze 3 oscars aan onze cameravrouw'. Echt lief.
Nu zomenteen 3 uurtjes school en dan 6 dagen vrij! Daarna nog 2 dagen les en daarna tentamenweek.
Ik hoef niet meer te leren Donderdag: verjaardag vriendin, blijven slapen dus vrijdagavond thuis Zaterdag hele dag manege, 's avonds uit. Zondag pasen, naar familie toe ofzo (?) Maandag paaspuzzeltocht op de manege Dinsdag shoppen (weet nog niet weer, tips? ) Woensdag nog niks gepland
Donderdag: 's Ochtends AK maken, naar de kapper, incognito bij mn werk langs om de nieuwe baas uit te checken, dinnerparty met vriendinnen, vroeg naar bed Vrijdag: 6 uur opstaan, op weg naar de Ardennen om in te werken bij mijn zomerbaan Zaterdag t/m maandag: Werken op vakantiepark dus Maandag: 's Middags weer naar huis en 's avonds misschien nog even bij een vriendin langs
astriidj
Geplaatst: 31-03-10 12:48
pfff dalijk 3 uur examens nederlands maken voor een punt
jee wat hebben jullie lang vrij. Ik moet morgen tot 13.15 naar school en dinsdag ook gewoon weer en dan hebben we ook herkansingen..niks lui paasweekend dus..27 hoofdstukken scheikunde leren..blegh, dat was ik dus niet van plan. Niet echt iets op de planning staan. Wil nog winkelen, ga nog een avondje met 3 vriendinnen wat gezelligs doen en misschien nog iets met de familie
Wij hadden 20,00. Daar zat bij in: welkomstdrankje en twee consumptiebonnen en het ontbijt voor de morning after (:D). Op het gala zelf was een fotograaf aanwezig, een band en alles was heel luxe en chique ingericht.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij ons op school is er altijd maar één gala, en dat is voor eindexamenkandidaten, en dan met kerst.. En omdat het bij ons op school zo bijzonder is, gaat iedereen eigenlijk altijd wel. Ook al kost het vrij veel. Het enige is dat leraren wel eerder afhaken, want zij hebben natuurlijk elk jaar zo'n gala.
Wij hebben ook elk jaar kerstgala, dat is 3 euro ofzo, maar ook totaal niet bijzonder. Ook komt lang niet iedereen mooi gekleed, en is gewoon voor de hele school.
Nu willen we dus echt voor de eindexamenkandidaten een gala organiseren, maar dat moet dus helemaal van de entree betaald worden. Dus iedereen mag 1 intro mee, en dan hopen we dat we 200 kaartjes kunnen verkopen.
Anna
Geplaatst: 31-03-10 15:24
Bij ons is het kerstgala alleen voor eindexamenkandidaten en dus maakt iedereen er ook wel iets speciaals van
Bij ons is er een kerstgala voor 5 en 6 vwo, in discotheek hier in de buurt, je mag een intro mee en het was 5 euro p.p geloof ik... En dacht eigenlijk dat we ook nog een examengala hebben? iig examenfeest maar wee tniet of dat gala is