AnnaaX schreef:Heb jij je ook al ingeschreven?
Ik ook al zeker dat ik pedagogische wetenschappen ik Leiden wil gaan doen, maar ik durf me nog niet in te schrijven

(ik weet eigenlijk niet eens of dat al kan, maar ik ga maar uit van wel

Ik heb me aangemeld via studielink.nl (via de site van de uni) en inlogcode etc. aangevraagd. Daarna mijn gegevens ingevoerd (hele reut van waar je geboren bent etc) en dan krijg je per post een verifieercode ofzo, die moet je dan invullen. Maar je kunt wel al een inschrijfaanvraag doen zegmaar, en dat heb ik gedaan, dus ik ben als het ware 'aangemeld'. Ik moet nog wel de verifieercode invoeren.
Maargoed, ik krijg dan van de uni van Leiden per post een bevestiging en in mei/juni ofzo (weet ik even niet meer

) ergens een inschrijfpakket en dan pas kun je je officieel inschrijven.
Of zoiets

was nogal een ingewikkeld verhaal maar als je je aanmeldt en je leest alles, dan kom je er wel uit. Je kunt je aanmelding ook weer intrekken, dus als je opeens toch iets anders wilt doen, dan is dat geen probleem

Blegh, lekker onduidelijk verhaal geworden weer maar hopelijk snap je het nog een beetje

Ik zit een leuk tekstje te schrijven in het Engels over de Nobelprijs en Obama enzo