VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 20:26

Chrisje92 schreef:
Zonder woordenboek?! Jeetje, zou ik ook niet kunnen..

Leuk dat je je keuze al gemaakt hebt Ilse (Ik neem even aan dat je zo haat? :+). Spannend :)

Zo heet ik inderdaad :P

Ja ben echt enthousiast, ben er geweest en vind het zo enorm interessant.. Eigenlijk voor ik naar de open dag ging al, dat was meer een bevestiging :) dus daarom durf ik het wel aan me nu al in te schrijven :)

Peperkroket

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 20:27

Wauw echt gaaf. Ik kan écht niet wachten tot de dag komt dat ik de telefoon op kan nemen en mn mentor hopelijk zegt dat ik geslaagd ben..... Pfff dan ga ik echt lossss :')

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 20:45

Chrisje92 schreef:
Wauw echt gaaf. Ik kan écht niet wachten tot de dag komt dat ik de telefoon op kan nemen en mn mentor hopelijk zegt dat ik geslaagd ben..... Pfff dan ga ik echt lossss :')

Hahaha :D

Ja.. Ik heb ook wel zoiets: eerst maar eens slagen. Maar eh, volgens ál mijn docenten (ze moesten prognoses invullen) ga ik slagen met voor hun vak een 6 of hoger op de eindlijst.. Dat is in elk geval wel positief :+

Ik ga mezelf bannen en wat aan mijn huiswerk doen.. :=

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:16

Oeh dat klinkt goed. Ik hoor wel van iedereen: 'jij haalt het toch wel'. Maar dat stelt mij nooit echt gerust ofzo :+

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:41

Ilsiie schreef:
Chrisje92 schreef:
Zonder woordenboek?! Jeetje, zou ik ook niet kunnen..

Leuk dat je je keuze al gemaakt hebt Ilse (Ik neem even aan dat je zo haat? :+). Spannend :)

Zo heet ik inderdaad :P

Ja ben echt enthousiast, ben er geweest en vind het zo enorm interessant.. Eigenlijk voor ik naar de open dag ging al, dat was meer een bevestiging :) dus daarom durf ik het wel aan me nu al in te schrijven :)

Heb jij je ook al ingeschreven?
Ik ook al zeker dat ik pedagogische wetenschappen ik Leiden wil gaan doen, maar ik durf me nog niet in te schrijven :')
(ik weet eigenlijk niet eens of dat al kan, maar ik ga maar uit van wel :))

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:55

AnnaaX schreef:
Ik ook al zeker dat ik pedagogische wetenschappen ik Leiden wil gaan doen, maar ik durf me nog niet in te schrijven :')

Ik heb me aangemeld via studielink.nl (via de site van de uni) en inlogcode etc. aangevraagd. Daarna mijn gegevens ingevoerd (hele reut van waar je geboren bent etc) en dan krijg je per post een verifieercode ofzo, die moet je dan invullen. Maar je kunt wel al een inschrijfaanvraag doen zegmaar, en dat heb ik gedaan, dus ik ben als het ware 'aangemeld'. Ik moet nog wel de verifieercode invoeren.
Maargoed, ik krijg dan van de uni van Leiden per post een bevestiging en in mei/juni ofzo (weet ik even niet meer :P ) ergens een inschrijfpakket en dan pas kun je je officieel inschrijven.
Of zoiets :+ was nogal een ingewikkeld verhaal maar als je je aanmeldt en je leest alles, dan kom je er wel uit. Je kunt je aanmelding ook weer intrekken, dus als je opeens toch iets anders wilt doen, dan is dat geen probleem :)

Blegh, lekker onduidelijk verhaal geworden weer maar hopelijk snap je het nog een beetje :=

Ik zit een leuk tekstje te schrijven in het Engels over de Nobelprijs en Obama enzo :+

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:57

Wow Nienke, je pws ziet er echt mooi uit! :wow:
Wij moeten 17 december het concept inleveren en dan 15 januari de definitieve versie :)
En wat ik met paarden doe?
Normaal train ik redelijk vaak en probeer ik ook regelmatig wedstrijden te starten, maar met dit poedersuiker weer en de drukte rondom school gaat het even niet. Nu ben ik dus beperkt tot stallen mesten en de paarden voeren :Y)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:34

Is er hier een computernerd aanwezig? Mn laptop doet raar..

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:45

Wat gaan jullie allemaal hard, ik ben net terug van stal, was deze week mijn beurt voor de privéles haha. Rij 2x in de week een haflinger bij van iemand van stal.
Helaas geen eigen paard maar weet eerlijk gezegd niet of ik dat echt heel erg vind, heb het al druk zat met andere sporten en school en vooral sociale leven niet te vergeten.

Nienke: je PWS ziet er super uit, zit goed in elkaar!

Herkansing wiskunde was helaas moeilijker dan de 1e versie van het SE dus heb weinig hoop. Daarna dik depressief en vond het wel weer tijd om wat geld uit te geven. Lekker naar de zonnenbank geweest en kleding en een nieuwe tas gekocht!
Morgen maar 3uurtjes, kwart voor 11 vrij wordt maar eens tijd dat ik wat huiswerk ga inhalen .

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:52

Aaahh wat super balen Nathalie!! :\

Is hier iemand die zich geroepen voelt om mijn proefpaper over Obama even door te lezen en de ergste taalfouten eruit te halen? :=

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:53

Nl of engels? NL wil ik best een poging doen, engels waag ik me niet aan :D

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:55

Hehe, Engels dus :+

Wel lastig, het maximum is 350 woorden (oftewel 385 O:) ) en dat is echt superweinig als je toch wel een beetje wat wilt vertellen over je onderwerp :oo

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 00:08

Ik had het best voor je willen doen, maar ik kan niks anders openen dan internet. :( rest krijg ik allemaal een foutmelding!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 00:10

en als ik 'm pm?

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 00:17

Dan wil ik best eens voor je kijken wat ik eruit kan halen. ;) Ik kan niet alles eruit halen hoor, maar wel een poging doen toch.

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 18:24

Ilsiie schreef:
AnnaaX schreef:

Ik heb me aangemeld via studielink.nl (via de site van de uni) en inlogcode etc. aangevraagd. Daarna mijn gegevens ingevoerd (hele reut van waar je geboren bent etc) en dan krijg je per post een verifieercode ofzo, die moet je dan invullen. Maar je kunt wel al een inschrijfaanvraag doen zegmaar, en dat heb ik gedaan, dus ik ben als het ware 'aangemeld'. Ik moet nog wel de verifieercode invoeren.
Maargoed, ik krijg dan van de uni van Leiden per post een bevestiging en in mei/juni ofzo (weet ik even niet meer :P ) ergens een inschrijfpakket en dan pas kun je je officieel inschrijven.
Of zoiets :+ was nogal een ingewikkeld verhaal maar als je je aanmeldt en je leest alles, dan kom je er wel uit. Je kunt je aanmelding ook weer intrekken, dus als je opeens toch iets anders wilt doen, dan is dat geen probleem :)

Blegh, lekker onduidelijk verhaal geworden weer maar hopelijk snap je het nog een beetje :=

Ik zit een leuk tekstje te schrijven in het Engels over de Nobelprijs en Obama enzo :+

Haha, ik snap het nog wel :D
Ik denk dat ik dat binnenkort ook maar ga doen, beter te vroeg dan te laat :P
Is het trouwens nog gelukt met je Engels?

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 18:35

Hehe gelukkig, je snapt 't nog! :D Hihi

Engels is gelukt ja :) Was eigenlijk best makkelijk nog :=

OOH.. En over de-week-van-asociale-cijfers gesproken...
Ik heb het cijfer van mijn bloemlezing terug, die 3 gedichten volledig analyseren op vorm en inhoud en interpretatie enzo... Na die 8.7 voor mijn Latijn SE had ik niet durven dromen dat ik een 9.3 terug zou krijgen voor mijn bloemlezing!! :oo ik ben geheel verbijsterd := Hoe ik het voor elkaar gekregen heb weet ik niet, maargoed ik heb een nacht tot 1 uur en een nacht tot 2 uur doorgewerkt, dus de uren zitten er wel in.. Wauw! :D

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 18:58

wat is een bloemlezing? Maar goed cijfer joh! Had je mn pb nog optijd gehad? Ik kreeg vandaag een 8,1 terug voor Nederlands. :) Alleen jammer dat bij ons in de klas de laatste tijd men elkaar het licht in de ogen niet gunt. Wat een gebitch over en weer laatste tijd, zucht.

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:11

Jammer dat het niet zo gezellig is Gittekit :\
Ik weet niet precies wat een bloemlezing is, maar ik weet wel dat een 9.3 heel goed is! :D

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:21

We moesten een dichter, stroming of thema kiezen en daar 3 gedichten bij zoeken. Die gedichten moest je dan volledig analyseren op vorm (dus rijmschema etc) inhoud (dus stijlfiguren enzo) en een goede interpretatie schrijven. Nou dat is blijkbaar gelukt! :D Had echt niet verwacht dat het zo'n cijfer zou zijn! :D

Margit, wat balen dat mensen het je niet gunnen. Snap dat nooit zo goed...

PB had ik uiteindelijk niet meer op tijd gelezen, maar toch bedankt voor je moeite!! :)

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:23

Ik geloof dat ik ergens blij moet zijn dat ik in de andere klas ingedeeld ben Margit :o

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:30

Nooit geweten wat een bloemlezing was lol, dat doen wij helemaal niet. Maar idd, supergoed cijfer!
Juah ik wilde eigenlijk ook overgeplaatst worden vorig jaar, maar dat kon toen niet. Al mijn vrienden zitten in jouw klas, ben vrijdag ook vrij eenzaam en alleen op school geloof ik.

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:33

Vrijdag.. Dan zit idd bijna iedereen in Keulen. Heb daar wel zin in, hoop dat ik wat beter ben dan :=

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:34

Juah iedereen naar Keulen, behalve Margit en de mensen waar ik niet mee omgaaaa. :) wat een feest, zie er echt tegenop. Jullie zullen wel een leuke dag hebben idd, hoop voor je dat je t volhoud dan idd!

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:36

Vind dat wel sneu voor je :(:), je bent wel lekker vroeg uit denk ik? :)