miccamaaike schreef:als ik mocht kiezen tussen de VS en Canada was ik zeker naar Canada gegaan!! Dat was ook mijn 1e keuze, maar het werd toen toch de VS, waar ik het ook prima naar mijn zin heb gehad.
Hier een kostenoverzichtje van de Rotary:
Er moet gerekend worden op ca € 5000, bestaande uit de volgende geschatte posten (2005):
Te voldoen aan Rotary Nederland
Aanmelding selectie € 60.-
Deelname Oriëntatieweekend € 70.-
Inschrijving deelname (incl. € 40.- lidmaatschap ROTEX voor 2 jaar) € 570,-
Blazer € 80.-
Overige kosten:
Verzekering € 500,-
Reiskosten (afhankelijk van de bestemming) € 400 tot 1000
Zakgeld € 1100,- (MAAR: je krijgt ook ca 80 euro pm van de plaatselijke rotaryclub!)
Rondreis in het gastland € 1300,- (is een grote busreis, erg leuk, maar niet verplicht)
al met al valt dit dus allemaal wel mee! Ik ben niet op reis geweest dus dat heeft me veel geld bespaard. Het enige met de rotary is dat je wel een club moet vinden die je uit wil zenden, maar dat moet op zich wel kunnen!
dit is een eerdere post van mij. Mijn disctrict had een kleine busreis, werd door mijn rotary club betaald. Al met al viel het bij mij dus heel erg mee! Er staat bovenaan 5000 euro, dat is dus incl zakgeld dat je mogelijk van je ouders krijgt en daarnaast krijg je nog zo'n 80 euro per maand van je rotaryclub.
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 22-08-10 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt