Ik heb 2 eastpak rugzakken nu.
Wilde per se nog een zwarte om mijn 30STM patch op te maken.
En buttons erop enzo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wilde per se nog een zwarte om mijn 30STM patch op te maken.
En buttons erop enzo.
Quir schreef:Rebati: Kan je nu niet naar de HAS? Of begrijp ik het niet zo goed?

we zijn nu met zn 3tjes, maar hoe meer hoe beter natuurlijk

Heb gewoon zo'n map waar je losse blaadjes in kan stoppen. Als ik moet gaan leren doe ik er een nietje doorheen, en klaar.
Al die ijzertjes gaan helemaal krom en dan kan dat ding niet meer dicht op een gegeven moment.
mijntjuhh schreef:heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik ook naar intro... maar ben niet zo'n uitgaansmens(A)
Kan je van harte het A4 schrijfblok aanbevelen. Gewoon blaadje wat je vol hebt eruit scheuren en later alle blaadjes aan elkaar nieten. Ideaal!
Dan vergeet ik het weer te nieten.
Nee, je hebt gelijk, zo'n succes is dat nou ook weer niet. Het beste vind ik nog altijd de map. Waar je dan netjes geordend met tabbladen, alles op de juiste volgorde invoegd. Ziet er altijd zo professioneel uit bij anderen, maar mij lukt dat nooit.
mijntjuhh schreef:heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik ook naar intro... maar ben niet zo'n uitgaansmens(A)
maar het lijkt me geweldig om nieuwe mensen te leren kennen. Is ook handig met als je straks studiegroepen krijgt, grote kans dat je ze dan al kent

haike schreef:Wie van jullie gaat er trouwens op kamers?
Raad je aan dan op tijd beginnen te zoeken naar kamer, op zich wel redelijk gemakkelijk te verkrijgen, maar als je in de leukere studentenhuizen wil komen soms wel lastiger. 

moet nog even bedenken wat ik daaraan ga doen......
...
rebati schreef:Quir schreef:Rebati: Kan je nu niet naar de HAS? Of begrijp ik het niet zo goed?
Nee wordt niet aangenomen en er is ook geen mogelijkheid (zomercursus oid) om aangenomen te worden.
Grr..had ik maar wiskunde op de mas helemaal afgemaakt..ookal ging dat van geen meter..dan had ik wel aangenomen kunnen worden.![]()
Ik wil zo graag nog een opleiding volgen!een HBO!
j0mMy schreef:ik ga ook naart de HAS, heb vorige week een adviesgesprek gehad voor Food Design and Inovation. Heb een positief advies gekregen...
Nog meer mensen die de opleiding gaan doen?
Ik las voorin het topic dat sommige hun klas al weten en over het introductiekamp.
Ik ben wel een uitgaanstype maar met totaal onbekende mensen vind ik dat toch een beetje eng