Wie gaan er ook in sept. beginnen op HAS Den Bosch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

Re: Wie gaan er ook in sept. beginnen op HAS Den Bosch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:41

Ooh dat is echt rot. Ach gut

Ik heb 2 eastpak rugzakken nu. *LOL* Wilde per se nog een zwarte om mijn 30STM patch op te maken. Lovers En buttons erop enzo. Haha!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:14

Quir schreef:
Rebati: Kan je nu niet naar de HAS? Of begrijp ik het niet zo goed? Bloos

Nee wordt niet aangenomen en er is ook geen mogelijkheid (zomercursus oid) om aangenomen te worden.
Grr..had ik maar wiskunde op de mas helemaal afgemaakt..ookal ging dat van geen meter..dan had ik wel aangenomen kunnen worden. Huilen
Ik wil zo graag nog een opleiding volgen!een HBO!

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:27

balen voor je joh!

Ik heb een berg grote schriften gekocht. Vind collegeblokken en dan overdoen in mappen niks...raak dan altijd de helft kwijt! hihih

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:14

Balen Rebati!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 16:18

Balen Rebati Ach gut

Ik heb laatst mn agenda opgehaald, besteld bij de Hema, dus natuurlijk helemaal vol met foto's van mn pony Schijnheilig

Ik moet nog wel even een goede tas halen, denk een eastpak. Ik heb ook een collegeblok met meerdere tabladen, gebruik ik al jaren en vind het echt fijn Haha!

Haike, kan je de rest niet ook even overhalen om ook naar de intro te gaan? Schijnheilig we zijn nu met zn 3tjes, maar hoe meer hoe beter natuurlijk Haha!

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:45

Hey, zie dit topic nu pas! Leuk zeg, allemaal nieuwe hassers Haha!
Ik zit er al een tijdje, begin in september met afstuderen. Knipoog

Maar hebben jullie er een beetje zin in? Lachen

mijntjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:47

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik ook naar intro... maar ben niet zo'n uitgaansmens(A)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:08

Ga maar gewoon naar de intro!! Haha!

Das wel balen rabati! Ach gut

College blok met tabbladen is misschien ook nog wel een optie, ik kan alleen nooit geordend in 1x werken, daarom dat ik altijd alles los in een map doe en zo nog kan ordenen, anders staat het allemaal door elkaar heen. Bloos

Ik heb er in ieder geval wel veel zin in! Haha! Haha!

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:09

Ik heb ook een losse blaadjes systeem hoor. Tong uitsteken Heb gewoon zo'n map waar je losse blaadjes in kan stoppen. Als ik moet gaan leren doe ik er een nietje doorheen, en klaar. Haha!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:36

Hmm, ik denk dat ik maar een klapper doe met blaadjes ofzo.. Zo'n collegeblok functioneert niet bij mij. Clown Al die ijzertjes gaan helemaal krom en dan kan dat ding niet meer dicht op een gegeven moment. Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:07

mijntjuhh schreef:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik ook naar intro... maar ben niet zo'n uitgaansmens(A)

Heeft ook niet zoveel met uitgaan te maken hoor, meer kennis maken met andere eerstejaars (andere opleidingen ook) en ouderejaars.

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:09

Dat probleem heb ik dus ook met collegeblokken. Clown Kan je van harte het A4 schrijfblok aanbevelen. Gewoon blaadje wat je vol hebt eruit scheuren en later alle blaadjes aan elkaar nieten. Ideaal!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:13

Ooh dat lijkt me ook niks. Nagelbijten / Gniffelen Dan vergeet ik het weer te nieten. Clown
Losse blaadjes word ik echt panisch van, kan ik net dat éne blaadje niet vinden tussen alle andere blaadjes. Nagelbijten / Gniffelen

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:17

Haha, dat gebeurt mij nou nooit... Schijnheilig Tong uitsteken Nee, je hebt gelijk, zo'n succes is dat nou ook weer niet. Het beste vind ik nog altijd de map. Waar je dan netjes geordend met tabbladen, alles op de juiste volgorde invoegd. Ziet er altijd zo professioneel uit bij anderen, maar mij lukt dat nooit. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:30

Tanja: vind jouw systeem ook echt heel erg knap, zou ik dus ook echt niet kunnen op die manier!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 22:43

mijntjuhh schreef:

Ik ook niet hoor Schijnheilig maar het lijkt me geweldig om nieuwe mensen te leren kennen. Is ook handig met als je straks studiegroepen krijgt, grote kans dat je ze dan al kent Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:47

Wie van jullie gaat er trouwens op kamers?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 22:53

Ik niet. Het is ong. 45 min van deur tot deur, daarvoor ga ik niet op kamers Vork
Daarbij heb ik nu goed betaald en flexibel werk hier en zit ik met mijn pony Lachen

en daarnaast wil ik graag in de omgeving van Houten blijven, vind t hier geweldig Haha!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:54

haike schreef:
Wie van jullie gaat er trouwens op kamers?

Ik over een jaartje ongeveer. Tot mei ongeveer blijf ik thuis wonen, want denk dat Helmond-Den Bosch wel goed te doen is. Daarna is het niet echt heel handig om thuis te blijven wonen, zweden - Den Bosch is namelijk een best end. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:55

Haha, Quir, dat doe je idd niet zo makkelijk elke dag! Knipoog Raad je aan dan op tijd beginnen te zoeken naar kamer, op zich wel redelijk gemakkelijk te verkrijgen, maar als je in de leukere studentenhuizen wil komen soms wel lastiger.

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 08:19

Ik blijf ook thuis. Lachen
Kan altijd nog op kamers gaan als het treinreizen me niet bevalt ofzo. Tong uitsteken
Ik zit denk ik een uur in de trein..
Eerst met de fiets een kwartier naar Cuijk, en dan Cuijk - Den Bosch nog.

mijntjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 10:19

Ik blijf ook thuis. ik moet wel anderhalf uur reizen met de trein, maar ik denk dat ik het wel ga volhouden.....

ohhh losse blaadjes is bij mij ook een gigantisch probleem, ik ben echt heel verstrooit Bloos moet nog even bedenken wat ik daaraan ga doen...... Pling

nou misschien dat ik toch naar de introweek ga!!! lijkt ook wel weer leuk:D!!!
ohh trouwens en heike je krijgt nog een pm van mij vandaag Knipoog Lachen

j0mMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:03

ik ga ook naart de HAS, heb vorige week een adviesgesprek gehad voor Food Design and Inovation. Heb een positief advies gekregen Haha! ...
Nog meer mensen die de opleiding gaan doen?

Ik las voorin het topic dat sommige hun klas al weten en over het introductiekamp.
Ik ben wel een uitgaanstype maar met totaal onbekende mensen vind ik dat toch een beetje eng Nagelbijten / Gniffelen

j0mMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:07

rebati schreef:
Quir schreef:
Rebati: Kan je nu niet naar de HAS? Of begrijp ik het niet zo goed? Bloos

Nee wordt niet aangenomen en er is ook geen mogelijkheid (zomercursus oid) om aangenomen te worden.
Grr..had ik maar wiskunde op de mas helemaal afgemaakt..ookal ging dat van geen meter..dan had ik wel aangenomen kunnen worden. Huilen
Ik wil zo graag nog een opleiding volgen!een HBO!

een vriend van mij gaat in september ook naar de has (2e jaar) die komt van de mas en heeft daar niet de juiste wiskunde gehad.. die is al 1/2 maanden 2x per week naar de has aan 't reizen voor bijlessen wiskunde.. Kun jij dat niet of had je al eerder daaraan moeten beginnen? Wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan?

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:17

j0mMy schreef:
ik ga ook naart de HAS, heb vorige week een adviesgesprek gehad voor Food Design and Inovation. Heb een positief advies gekregen Haha! ...
Nog meer mensen die de opleiding gaan doen?

Ik las voorin het topic dat sommige hun klas al weten en over het introductiekamp.
Ik ben wel een uitgaanstype maar met totaal onbekende mensen vind ik dat toch een beetje eng Nagelbijten / Gniffelen

Gezellig! Geloof niet dat er tot nu toe mensen hier die opleiding gaan doen, meisje waar ik bij op school zat gaat die opleiding wel doen! Maar die komt van het vwo af.

Kom ook maar naar de intro! Ik denk dat voor vrij wel iedereen iedereen vreemd is, maar je leert zo wel vrij snel mensen kennen en zal snel niet iedereen vreemd meer zijn! Haha!