Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Ik vind die 1040 uur nieteens zo slecht. Goede voorbereiding op het MBO/ HBO want dat gaat je echt zwaar tegenvallen als je altijd relaxte dagen hebt gehad. Ik zit nu op het MBO met 3 halve dagen en 2 hele dagen op school maar moet thuis zoveel werken voor school dat ik ook elke dag wel moet denken aan 9 - 4 minstens. In de tijd dat ik op de middelbare school zat heb ik altijd onwijs veel vrij gehad, bijna geen school om het zo maar te zeggen, en heb ook amper wat geleerd.. beetje nutteloos dus. Dan vind ik het niet zo'n slecht idee om meer uren te geven, mits ze goed besteed worden door de leraren dan
_Svadie_ schreef:[naam] schreef:Ik vind die 1040 uur nieteens zo slecht. Goede voorbereiding op het MBO/ HBO want dat gaat je echt zwaar tegenvallen als je altijd relaxte dagen hebt gehad. Ik zit nu op het MBO met 3 halve dagen en 2 hele dagen op school maar moet thuis zoveel werken voor school dat ik ook elke dag wel moet denken aan 9 - 4 minstens. In de tijd dat ik op de middelbare school zat heb ik altijd onwijs veel vrij gehad, bijna geen school om het zo maar te zeggen, en heb ook amper wat geleerd.. beetje nutteloos dus. Dan vind ik het niet zo'n slecht idee om meer uren te geven, mits ze goed besteed worden door de leraren dan
Dat is nou juist het probleem van onze school...
Rachel_ schreef:Wij gingen vandaag staken
Iedereen na 1e pauze op schoolplein:
NOOIT MEER NAAR LES NOOIT MEER NAAR LES NOOIT MEER NOOIT MEER NOOIT MEER NAAR LES 8)
Echt iedereen van de hele school deed mee. En ik zeg het eerlijk ik vond het geweldig![]()
Rachel_ schreef:Wij gingen vandaag staken
Iedereen na 1e pauze op schoolplein:
NOOIT MEER NAAR LES NOOIT MEER NAAR LES NOOIT MEER NOOIT MEER NOOIT MEER NAAR LES 8)
Echt iedereen van de hele school deed mee. En ik zeg het eerlijk ik vond het geweldig![]()
_lies_ schreef:Onze school heeft ook gestaakt.
Geweldig
Orangiste schreef:Nooit meer naar school maar wel lekker met je kont op een paard met daar tussen een mooi dekje en kieffer zadel.Moet je me toch vertellen hoe je dat doet