Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En de kosten ervan worden vrijwel volledig door de baas betaald... (lang leve SOOB
)
Binnenland zal me goed afgaan maar het buitenland in vindt ik nog wel heel spannend als vrouw alleen. Als het ik het allemaal trek ga ik ook mijn ADR en ondernemings diploma halen.
Death_Squad schreef:Ik was zo rond de kerst geloof ik in de RAI, daar was iets van Trucks ofzo... nou ik was blij dat ik gratis kaartjes had want ik had er niet voor willen betalen... werkelijk waar wat een oninteressante 'beurs'
Ik heb toevallig gisteren besloten dat ik mn ADR basis+tank ook ga halen, cursus kost een week en dan heb ik ook meteen klasse 1 (explosief) en klasse 7 (radioactief) erbijEn de kosten ervan worden vrijwel volledig door de baas betaald... (lang leve SOOB
)

Tis wel allemaal heel interessant, dat scheelt!

Death_Squad schreef:Ik ben blij, ben zaterdag geslaagd voor mn volledige ADR! Had een 8 voor mn mondeling en een 9 voor mn schriftelijk! En morgen een proefdag bij Visbeen!
frankiej schreef:gefeliciteerd! om nog effe terug te komen op de term tautliner: laatst was er hier een combinatie met aan de ene kant een geisoleerd schuifzeil (tautliner dus...) en aan de andere lange zijde een gewone vaste geisoleerde wand. dit om bij enkele klanten toch zijdelings te kunnen lossen. Is er een bepaalde naam voor zo'n wagen? de chauffeur wist het niet.
Kastenwagen met een flexibele inzet?

al werkt dit wel beter 
Zeker niet nu met dat warme weer, want dan slaapt iedereen met t raam open... en als supermarktrijders moet je toch wat stil doen want gemeenten kunnen t je héél erg lastig maken