de eisen voor een diploma zijn toch landelijk geregeld. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
de eisen voor een diploma zijn toch landelijk geregeld. rommie schreef:Nee, wij hoefden maar 1 keuzevakMaar als jij nu zakt en je zou zonder dat keuzevak slagen, dan mag je die toch wel laten vallen neem ik aan?
DaphneL schreef:Volgens mij kan je het inderdaad laten vallen Alytje. Ik heb ook klasgenootjes die alleen maar een keuzevak hebben waar ze geen CE in doen.. Als je maar minimaal 120 uur in je vrije deel hebt, geloof ik.
Nou ja ik blijf maar gewoon leren...
Ik heb Grieks en informatica gekozen, informatica heb ik al afgesloten met een 9 en ik heb altijd begrepen dat ik Grieks na m'n examens nog zou mogen laten vallen als ik erdoor zou zakken. (Dat hoop ik in elk geval voor een klasgenootje van mij, die rekent erop dat ie z'n Latijn nog kan laten vallen als ie geen 4 haalt..)
viefdepief schreef:eefangel schreef:heb je dat dan afgesloten met een cijfer op je diploma vief?
Ja
Alytje: Volgens mij zou je M&O dan in principe kunnen laten vallen.
Maar dat weet ik niet 100% zeker hoor
Ik neem aan dat scholen niet zomaar zelf diploma-eisen mogen gaan verzinnen toch
MoonWencke schreef:SplashIsLief: Bedoel je niet genoeg uren met bio1 alleen? Ik geloof dat M&O alleen trouwens ook al genoeg is. Zou d'r ook niet aan moeten denken dat ik nu nog meer examens zou hebben
cracker schreef:Volgens mij gaat het er gewoon om hoeveel uren je hebt, je moet minimaal iets van 5600 uren? heb echt geen idee hoeveel meer. Kom je daar met je profiel + 1 vak aan heb je genoeg, anders moest je er 2.
Bij ons op school waren ze tegenstanders van 2 bijvakken. Maar het is overal anders geregeld. Bij ons op het profielkeuze blaadje, hadden we een verplicht vrij deel (waar dus helemaal niets te kiezen viel, maar wat een aanvulling was aan de hand van het gekozen profiel) en dan nog het vrij, vrije deel waar je echt keuzevakken kon kiezen
NOg nooit van gehoord 

Trainingen doen ze hier ook niet aan ...
Wou dat ik die kon
haha
). Ik zou zweren dat ik gisteren ergens een compleet examen gevonden had, van nederlands Indie en van kind tot burger allebei. Ik kan het alleen nérgens meer vinden
iemand nog enig idee waar het stond?