poedersuiker klote oliebol enzo ziet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Goudvarken schreef:Rustig meisjes, Lief spelen!
lol wel met paard he
mentjuh schreef:hahaha ik was me furby al aan het zoeke
(ok terug naar het topic
) mentjuh schreef:ja maar dan wil ik wel dat paardje er bij he!!

Goudvarken schreef:Rustig meisjes, Lief spelen!
ik voorspel dat er binnen 2 pagina's een slotje op komt, bokt kennende.
Princess schreef:Goudvarken schreef:Rustig meisjes, Lief spelen!
ik voorspel dat er binnen 2 pagina's een slotje op komt, bokt kennende.
we gaan aftellen jordi!!haha

Princess schreef:dus bij pagina 10?

nou lekker dan
Lees mijn reactie nou nog eens goed, tuurlijk mag je je verdedigen, maar het gaat om de wijze waarop je dat doet. Je kan ook perfect kritisch en veroordelend zijn zonder dat mensen dat verkeerd oppakken, het gaat erom hoe je dat neerzet. 
Maya schreef:Je over-reageert, en zo'n reactie is nou precies wat ik liever niet zie...Lees mijn reactie nou nog eens goed, tuurlijk mag je je verdedigen, maar het gaat om de wijze waarop je dat doet. Je kan ook perfect kritisch en veroordelend zijn zonder dat mensen dat verkeerd oppakken, het gaat erom hoe je dat neerzet.
Maya schreef:Je over-reageert, en zo'n reactie is nou precies wat ik liever niet zie...Lees mijn reactie nou nog eens goed, tuurlijk mag je je verdedigen, maar het gaat om de wijze waarop je dat doet. Je kan ook perfect kritisch en veroordelend zijn zonder dat mensen dat verkeerd oppakken, het gaat erom hoe je dat neerzet.