NHB Deurne

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelcy

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:38

ik vind het gekat wel meevallen toto nu toe heb wel een ergere topics meer gemaakt waar je alleen maar woorden zoals

poedersuiker klote oliebol enzo ziet Tong uitsteken

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:39

Rustig meisjes, Lief spelen! Vork

ik voorspel dat er binnen 2 pagina's een slotje op komt, bokt kennende.
Laatst bijgewerkt door ArcesStables op 21-11-06 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:39

hahaha ja da word allemaal omgezet haha echt grappig!!

uhmz volgens mij dwaalt deze topic n beetje af haha Tong uitsteken

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:40

Goudvarken schreef:

waar is me barbie??? Ach gut lol wel met paard he Tong uitsteken

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:41

hahaha ik was me furby al aan het zoeke Tong uitsteken

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:42

mentjuh schreef:
hahaha ik was me furby al aan het zoeke Tong uitsteken

oeh ruilen??? Knipoog (ok terug naar het topic Tong uitsteken)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:43

ja maar dan wil ik wel dat paardje er bij he!!

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:44

mentjuh schreef:
ja maar dan wil ik wel dat paardje er bij he!!

verkocht ik stuur je een pm Haha! Dromen Vork

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:45

jeah!!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:45

heb je verhaal ff gelezen kelcy, best banketstaaf ja!geef je gelijk wel, maar zeg je ook dat ik geen ervaring heb met de bbl opleiding wat ik in me 1e reactie ook zei, dat verloopt idd wel wat rommelig....maar wat ik ook zie wat Goudvarken hier ook al zei is dat veel bblers niet gemotiveerd zijn, nu zeg ik niet dat jij dat niet bent....want ik ken jou niet en dat weet je van je eigen het beste...zo te horen heb je weinig geleerd, vind ik slecht van school! maar kijk ook eens naar andere paardehouderij opleidinge in nederland, daar leer je ook niet veel...tis dan ook niet voor niets dat deurne gestopt is met deze opleiding....
vind het beetje raar hoe ze nu met jou omgaan.....maar dit maakt deurne niet meteen een slechte school, ik heb er heel veel geleerd!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:46

Goudvarken schreef:

we gaan aftellen jordi!!haha

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:47

ff verder bij waar we gebleven zijn.. nog meer mensen die op NHB Deurne hebben gezeten met verhalen hoe het verlopen is?? we horen het graag!! ow ja kelcy thnx voor de barby!!

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:49

Princess schreef:
Goudvarken schreef:

we gaan aftellen jordi!!haha

haha ben benieuwd we spelen tot nu toe nog best lief Lachen

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:54

dus bij pagina 10?

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:55

Princess schreef:
dus bij pagina 10?

zoiets Tong uitsteken

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:58

waarom wil je zo graag dat de topic afgesloten word?? zodat niemand meer zijn mening kan geven over deze school?? ik vind het juist heel belangrijk dat mensen weten hoe het er echt aan toe gaat daar en dat t niet alleen uit rozengeur bestaat..

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:02

heb ik gezegd dat ik wil dat het topic gesloten word?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:05

Moderatoropmerking:
Mod aanwezig met donderpreek.

Het intereseert me geen flikker wie er gelijk heeft, wie er begonnen is of wat er ook aan de hand is. Ik zie wel 2 pagina's off-topic gezever. En dat staat me niet aan. Topics op slot knallen is niet zo mijn ding, tenzij het echt niet anders kan. Bewijzen jullie nu maar dat jullie grote meiden zijn die op een normale wijze topics kunnen voeren.

Ja, je mag negatief over Deurne zijn.
Ja, je mag positief over Deurne zijn.
Ja, je mag een scherpe mening ergens over hebben zolang die maar goed verwoord en onderbouwd is.

De volgende keer dat ik in dit topic kijk, wil ik alleen maar ontopic informatie hebben waar de TS of andere geïnteresseerden wat aan hebben. Geen slowchat, geen gebabbel, geen gewijs of oude koeien. Gewoon informatie en daar over en weer op een leuke en nette wijze reageren Lachen

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:14

@ maya ik heb in pagina 1 mijn verhaal verteld maar mag ik dat dan nog wel verdedigen??? dus als er mensen komen die WEL te vreden zijn hoef ik toch geen ja en amen te zeggen?????
ok de laaste pagina's gingen nergens over maar er komen ook dingen in voor dat mensen aangevallen worden op dingen die HUN slecht ervaren hebben en dan komt er iemand en die begint heel hard te roepen dat het nooit waar kan zijn Boos! nou lekker dan
mag ik dan een topic openen voor mensen die NIET tevreden zijn over derune?????? en daar hun ervaringen kunnen vertellen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:30

Je over-reageert, en zo'n reactie is nou precies wat ik liever niet zie... Clown Lees mijn reactie nou nog eens goed, tuurlijk mag je je verdedigen, maar het gaat om de wijze waarop je dat doet. Je kan ook perfect kritisch en veroordelend zijn zonder dat mensen dat verkeerd oppakken, het gaat erom hoe je dat neerzet.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:35

Maya schreef:
Je over-reageert, en zo'n reactie is nou precies wat ik liever niet zie... Clown Lees mijn reactie nou nog eens goed, tuurlijk mag je je verdedigen, maar het gaat om de wijze waarop je dat doet. Je kan ook perfect kritisch en veroordelend zijn zonder dat mensen dat verkeerd oppakken, het gaat erom hoe je dat neerzet.

mooier had ik het niet kunnen verwoorden

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:37

Maya schreef:

ik pm je zo even Lachen

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 08:57

Maya schreef:

ja maar het is gewoon dikke onzin dat iedereen je voor leugenaar uit maakt terwijl je gewoon verteld hoe het is gegaan.. t is toch niet normaal dat je je daar tegen moet gaan verdedigen.. het is toch logisch dat je niet meer super socilaal bijft als andere zeggen dat je liegt?!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 09:09

Hier nog ie,mand met ervaring over de school Knipoog
Ik heb het er wel naar me zin, en als je zelf echt gemotiveerd bent kan je er wat leren.. Als je al bij voorbaad denkt van ik heb geen zin in die en die les, dan zal je toch eens bij jezelf moeten nadenken waar je aan begonnen bent!

Wat me vaak opvalt met de mensen met de negatieve ervaringen is dat ze niet goed genoeg waren en de school dan maar zwart gaan maken.. Ik doel hier niet meteen op jullie voordat je je weer aangevallen voelen

Vind het toch apart wat mentjuh verteld, niets daarvan is zo hier op school, alles het tegenovergestelde..
En trouwens als je bbl deed, dan stond je paard niet eens de hele week op school!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 09:15

bbl en bol zal een wereld van verschil zijn, daar ben ik van overtuigd. ik denk niet dat je die 2 opleidingen mag vergelijken. Het feit is gewoon dat er nou eenmaal mensen zijn met goede, en slechte ervaringen. Het enige wat je kan doen als je nog een keus moet maken, wel of geen Deurne, is deze ervaringen van mensen meenemen in je beslissing.