Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:Jemig wat mensen toch doen met paarden! (Post hierboven).
Ikzelf: Wehkamp retour afdeling. 3 dagen volgehouden. Wat een triest gedoe. Targets op zo’n groot bord, pauze zo kort dat je net naar de kantine en terug kan lopen, telefoon in kluisje, random controles of je niks steelt. En echt heel overspannen meiden maar ook oudere vrouwen (buitenlands meest) gezien die blijkbaar niet uit die fuik weg weten te komen.
Ik raad het niemand aan.
DDDara schreef:Ik werkte op een bekende stal als stagaire (paardensport opleiding) Het werk was zwaar maar ik mocht veel rijden op goede paarden die zelfs mee deden aan de WK en EK's dus daarom nam ik het verbod om tijden het uitmestens te praten maar voor lief.
Ik moest 6 dagen in de week werken en omdat ik een stagaire was (intern) mocht ik geen bruin brood eten alleen wit![]()
Maar toe ik zag dat ze een pony voor het span vastbonden om hem achterwaarts te leren gaan en toen het beest dit weigerde werd hij hard geslagen met een zweep en werd om getrokken door de andere paarden en vervolgens over de grond getrokken........ Heb ik gezegd dat ik dat mishandeling vond (pony lag serieus open)
Toen mocht ik direct vertrekken.....
Op de volgende stal heb ik netjes mijn stagepreriode van 6 maanden met mijn mond dicht af gemaakt. Maar ook daar werd 1 van me paarden als de stal eigenaar er afviel met een PVC buis zo hard geslagen dat de striemen over zijn hele lijf stonden.... Als de eigenaar van het paard dan op stal langs kwam moesten we altijd zorgen dat de merrie netjes onder een deken stond en hij niets kon zien.....
Je kan wel raden dat ik na 2 jaar ben gestopt met de opleiding...... zag de lol er niet meer echt van in....
Zoolgangster schreef:Joy_Mennings schreef:2 dagen als krantenbezorger. Zeiden dat de buurt zo'n 2 a 3 uur zou duren om te bezorgen. We deden er met 2 personen zo'n 6 uur over...
Lijkt PostNL wel, laten je ook onbetaald doorlopen in je eigen tijd.
Lieffiefi schreef:Marigold schreef:Jemig wat mensen toch doen met paarden! (Post hierboven).
Ikzelf: Wehkamp retour afdeling. 3 dagen volgehouden. Wat een triest gedoe. Targets op zo’n groot bord, pauze zo kort dat je net naar de kantine en terug kan lopen, telefoon in kluisje, random controles of je niks steelt. En echt heel overspannen meiden maar ook oudere vrouwen (buitenlands meest) gezien die blijkbaar niet uit die fuik weg weten te komen.
Ik raad het niemand aan.
Targets bij een retourafdeling? Hoe dan?
Zoveel pakketten afhandelen binnen een bepaalde tijd ofzo?
Marigold schreef:Lieffiefi schreef:Targets bij een retourafdeling? Hoe dan?
Zoveel pakketten afhandelen binnen een bepaalde tijd ofzo?
Kleren uitpakken en op de juiste manier als nieuw opvouwen en in sealing doen. Aan de lopende band en via een bord houden ze de scores bij en wordt de ploeg opgejaagd hogere targets te halen.
Relaxed schreef:Marigold schreef:
Kleren uitpakken en op de juiste manier als nieuw opvouwen en in sealing doen. Aan de lopende band en via een bord houden ze de scores bij en wordt de ploeg opgejaagd hogere targets te halen.
Vind je dat zo gek dan? Iedere sector heeft zo zijn beloningssystemen, dit is er ook 1, anders wordt er geen retour meer verwerkt