Dais_ schreef:Ik ben er gisteravond om half 11 nog doorgekomen. Ik kreeg alleen een foutmelding op de duur van de opleiding. Hij duurt 9 maanden, maar je mag er anderhalf jaar over doen. Het maximum voor de stap aanvraag is 1 jaar dus werd hij afgekeurd. Nu heb ik 9 maanden ingevuld zoals het op de website staat (en niet in mijn bevestiging van de opleider) en toen kwam ik er wel door, maar een bevestiging blijft uit. Ik hoor van anderen dat ze wel al een bevestiging hebben gehad.
Nouja, is het deze ronde niet, dan is het een andere ronde.
En waarom gisteren iedereen wilde aanmelden?
Ik kreeg gisteren 2 emails én een sms dat je je aanvraag kon doen vanaf 10 uur én op=op!! Dus dan krijg je dat mensen panisch gaan inschrijven. Ze hebben het er zelf naar gemaakt op die manier.
Dit. + dat het nieuw was en niemand een idee had hoe snel het budget er doorheen zou gaan.
Als ik gisteren had geweten dat het 's avonds ook nog had gekund, dan had ik het lekker rustig in de avond of nacht gedaan, ipv direct om 10:00.
Maar omdat er overal zo hard geadverteerd wordt met op=op, wilde ik niet het risico nemen dat de overheid eens wél z'n systemen op orde zou hebben en dat binnen 5 minuten alle budget al vergeven zou zijn.
Toen aan het einde van de middag het berichtje te zien was, dat er nog 95% beschikbaar was, ging bij mij de spanning er echt wel af. Toen was het zo van: de overheid heeft z'n zaakjes niet op orde, zó hard gaat het dus niet.