Air schreef:''De afgelopen dagen werden problemen ondervonden met het doen van aangifte via Mijn Belastingdienst. Vanavond (2 maart) wordt tussen 19.00 uur en 20.30 uur geprobeerd de storing op te lossen. Dit betekent dat het tijdelijk niet mogelijk is om in te loggen via Mijn Belastingdienst en de aangifte-app en aangifte te doen. De werkzaamheden duren tot 20.30 uur en we hopen dat daarmee de problemen zijn opgelost.''
Wat zal een goede tijd zijn om weer proberen in te loggen op de website?
Ik dacht: Misschien 20.15 uur? Ze zijn vast eerder klaar en dan is de hoos er vast nog niet. Kan ik lekker als eerste inloggen. Maar helaas...
Ik durf niet om 20.30 uur gelijk in te loggen

vooral omdat mijn huis vrij goedkoop is en die extra kosten er flink bovenop komen. Vreemd vooral omdat een maand geleden alleen gevraagd werd om woz en nu daar ruim 4500 euro bij op moest 
Heb het nu vanmorgen vier keer nagelopen al en alles is exact gelijk aan wat hiervoor is ingevuld met extra dat er nu zorgkosten nog bijgekomen zijn. Maar het verzamelinkomen is precies zoveel hoger als het verschil tussen woz en die andere waarde met de extras