Imke95 schreef:Ik heb afgelopen vrijdag mijn definitieve resultaten van thesis nummer 1 opgestuurd naar mijn opdrachtgever. In de tussentijd ben ik vandaag begonnen met het onderzoeksvoorstel voor thesis nummer 2 te schrijven, hoef alleen nog de introductie en dan is die af. Gaat een stuk sneller als je er al een geschreven hebt. Het onderzoeksvoorstel voor thesis nummer 2 moet ik voor 14 december af hebben. Mijn eerste thesis wil ik voor 1 december afronden. Even wat overlap en bikkelen, maar hopelijk komt het goed. Mijn afstudeerdatum is nu gezet op Mei 2021
Ah ja dat herken ik wel, dan zit je ook nog eens in een soort van 'flow'. Succes in ieder geval! Zit er ook nog overlap in je onderwerpen?
Steeph schreef:Ik heb nu beter nieuws! Ik heb inderdaad het laatste gedaan, maar dan netjes aangegeven dat ik afstuderen op dit moment al stressvol genoeg vind
Over de discussie zijn we ook uit, die heb ik gewonnenik kan dus weer verder en hopelijk de laatste analyses voor deze week inplannen! En als laatste is mijn afstudeerzitting bekend, die zal plaats vinden op 8 december, in de ochtend.
maar ook
Goed bezig Steeph!
denisesilver schreef:Heb waarschijnlijk een stage!![]()
Werd vanmorgen gebeld, heb woensdag een afspraak om de strekking van de opdracht verder in kaart te brengen!
Wat fijn! Hoe is je afspraak gegaan?
Ik heb mijn laatste tentamen gehaald (was ook een vereiste voor het thesis traject dat ik volg), dus nu vol gas knallen voor mijn thesis (deadline staat op 15 januari). Tussendoor nog 1 deficiëntie voor mijn postmaster en in februari nog een deficiëntie. En dan voor het eerst in jaren even een half jaar geen studie (in september begint de postmaster