Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:@Blauwe Steen: Mijn jaargang in Nijmegen had maar 3 studenten,en het jaar ervoor zelfs helemaal geen. Ze hebben dan ook veel moeite gedaan om mij te helpen,ik kreeg zelfs gratis bijles Grieks van een pater op het Canisiuscollege. Daar heb ik nog goede herinneringen aan. Ik had Gymnasium A gehad en dus wel Grieks in mijn vooropleiding. Maar mijn startniveau was toch te laag.Jij zult nu ook extra bijles moeten krijgen denk ik?
BlauweSteen schreef:anjali schreef:@Blauwe Steen: Mijn jaargang in Nijmegen had maar 3 studenten,en het jaar ervoor zelfs helemaal geen. Ze hebben dan ook veel moeite gedaan om mij te helpen,ik kreeg zelfs gratis bijles Grieks van een pater op het Canisiuscollege. Daar heb ik nog goede herinneringen aan. Ik had Gymnasium A gehad en dus wel Grieks in mijn vooropleiding. Maar mijn startniveau was toch te laag.Jij zult nu ook extra bijles moeten krijgen denk ik?
Nou dan zijn we nog gegroeid ook! Hoe het nu geregeld is is dat in de eerste helft van je propodeuse je de Griekse tekstvakken niet hoeft te volgen en extra grammaticalessen krijgt(hetzelfde geldt uiteraard voor mensen die geen Latijn hebben gehad), in de tweede helft moet je wel de tekstvakken volgen maar blijven de extra lessen staan voor hulp bij de grammatica en de tekstvakken. Wanneer je die intensivering afsluit(wat gewoon aanwezigheidsplicht is + minimaal 1 van de 2 grammatica's halen) wordt je geacht op hetzelfde niveau te zijn als je niet-deficiënte medestudenten.
quera schreef:Ik wilde worden: soldaat, ik heb toen de opleiding tot onderofficier gedaan. Niet afgemaakt ivm blessure.
Toen Spw 3 versneld en spw4 in 1 jaar. In de gehandicaptenzorg.
Nu in een sglvg+ kliniek binnen een tbs.