Wat doe jij voor werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:59

Bewindvoerders hebben wij ook veel mee te maken. Ik werk als woonbegeleidster in de verstandelijk gehandicaptenzorg.

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:59

Ik geef schietclinics en organiseer kinderfeestjes en bedrijfsuitjes paintball, archerytag en lasergame.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:09

Ik ben backoffice medewerker. Ik “beheer” mailboxen van een paar bedrijven en zorg dat de mailtjes worden afgehandeld of naar de juiste afdeling worden doorgezet. Ook als er evenementen zijn zorg ik dat de crewleden in het systeem zijn aangemeld en hun vouchers krijgen.
Klinkt en is ook best simpel, maar voor mij nu echt even prima.
Ik ga ook andere taken oppakken ernaast binnenkort, klantenservice voor wat vakbladen :j

Heb hiervoor beveiliging op Schiphol gedaan, 6 jaar lang in een continue jetlag gezeten (bizarre onregelmatige tijden) en op de beentjes gestaan :D dus voor nu even rust en regelmaat.

Oshaa

Re: Wat doe jij voor werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:13

Docent Biologie en NLT. Daarnaast ook leermiddelen ontwikkelaar voor een uitgever. Heb ook projecten in het basisonderwijs gedaan en zit er aan te denken om toch meer richting die op te gaan.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:16

Ik ben dierenarts gezelschapsdieren :)

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:25

Wat een leuke en bijzondere verscheidenheid aan beroepen! :)

Ik ben coördinator bovenbouw havo (4+5) op een grote middelbare school. Vermoeiend en intensief wegens de wirwar aan emoties van de leerlingen maar verder erg afwisselend. :)

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:26

Wat komen er veel interessante beroepen voorbij. Leuk om te lezen wat iedereen naast de paarden bezig houd.

Ik werk fulltime als nanny bij een gezin uit de upperclass. Vaak wordt er gedacht dat je dan oppas of gastouder bent, maar zij zijn er puur voor de opvang.
Mijn rol is het ontzorgen van het hele gezin. Natuurlijk ben ik er voor de kinderen als zij thuis zijn, maar daarnaast regel ik bijvoorbeeld ook de materialen voor hun sport, houd ik de gezinsmail bij, heb ik contact met school en ga ik regelmatig mee op vakanties om ook daar de ouders te ondersteunen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:30

Medewerker melkvee en varkenshouderij :)
En daar ben ik heel blij mee :)

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:31

Ik ben ambulance Chauffeur.

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:37

Lifeguard en instructrice aquagym, met tussendoor heel wat uurtjes qua schoonmaak en techniek in en rondom het zwembad. Buiten mijn gewone werktijden geef ik privé dan nog weleens wat gewone zwemlessen en lessen om van waterangst af te komen. (achtergrond: een in NL niet afgeronde cursus instructie zwem-ABC, hier in DK aangevuld met wel afgeronde cursussen voor instructie aquagym en zwembad-techniek, en uiteraard een terugkerend uitgebreid lifeguard-examen)

Maris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:42

Fysiotherapeut in de geriatrie :j

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:46

Wat interessant om alle verschillende beroepen te lezen. Ik werk als onderwijsassistent op een basisschool, maar ik weet niet of dat mijn droombaan is.. ik zou best wat anders willen doen, maar ik weet gewoon echt niet wat.
Voordat ik als onderwijsassistent aan het werk kon, heb ik jaren in de horeca gewerkt, een jaar in een kinderkleding winkel (wat zo niks voor mij was) en ook nog als pedagogisch medewerker bij een kinderopvang.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:53

Onderzoeker op de forca, de jeugdafdeling van het Pieter baan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:56

Medewerker Registratie in een museum.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:03

Ik ben al ruim 18.5 jaar postbode.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:09

Ik zit nog op school (mbo Voeding&voorlichting) , maar als bijbaan werk ik op zaterdag in de bloemenwinkel van mijn moeder

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:14

Opvoedster in een gesloten asielcentrum van de dienst vreemdelingenzaken.

En ik klus ook nog bij als hotel-receptioniste

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:21

Ik ben sinds ik ben afgestudeerd visual/motion graphic designer. :D

Anoniem

fjordnina schreef:
Wat komen er veel interessante beroepen voorbij. Leuk om te lezen wat iedereen naast de paarden bezig houd.

Ik werk fulltime als nanny bij een gezin uit de upperclass. Vaak wordt er gedacht dat je dan oppas of gastouder bent, maar zij zijn er puur voor de opvang.
Mijn rol is het ontzorgen van het hele gezin. Natuurlijk ben ik er voor de kinderen als zij thuis zijn, maar daarnaast regel ik bijvoorbeeld ook de materialen voor hun sport, houd ik de gezinsmail bij, heb ik contact met school en ga ik regelmatig mee op vakanties om ook daar de ouders te ondersteunen.

Woon je dan ook bij deze mensen in?

Kaulitz

Assistent bedrijfsleider!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:23

Relaxed schreef:
fjordnina schreef:

Woon je dan ook bij deze mensen in?

Wil ik ook weten!
En hoe ziet je dag er uit? Hoe zijn die mensen? Is dit in Nederland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:24

fjordnina schreef:

Ik vind dit zooo interessant! Heb vaker verhalen gelezen over mensen die nanny zijn. Zou je hier meer over kunnen vertellen?

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:47

Ik werk bij een woningcorporatie waar ik met mijn collega's verantwoordelijk ben voor de correcte afhandeling van dagelijks en mutatieonderhoud, ik hou in de gaten of onze contractpartijen hun afspraken nakomen, beoordeel offerteaanvragen, ik zorg daarnaast voor de administratieve afhandeling van het mutatieproces en we zijn tweedelijn klantcontact dus zaken waar onze frontoffice niet uitkomt komen ook bij ons terecht.

Dat is de lange versie, in het kort komt het vooral neer op administratief puinruimen _O-

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:48

eempiej schreef:
Ik werk als verpleegkundige bij 112 en per volgende maand ga ik naar de ambulance :D

Begin februari met de opleiding tot verzorgende IG begonnen, mag hem verkort in 2 jaar doen. Ambulance verpleegkundige is mijn uiteindelijke doel! Maar daar ben ik nog wel even mee bezig denk ik :o

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:55

Ik heb een lasersnijmachine waarmee ik decoratie items maak van hout en plexiglas. Ik werk veel in opdracht voor mensen bijvoorbeeld om stalnaambordjes te maken, of gegraveerde snijplanken.