Practica gehaald en een 8,1 voor mijn programmeren. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje9 schreef:Hoe gaat het bij jullie vandaag? Bij mij niet zo best. Totaaaaaaal geen zin meer terwijl ik nog helemaal niet zo heel veel heb gedaan vandaag. Dus nu ga ik even verplicht een frisse neus halen, koken en eten en dan vanavond écht aan de gang. Hoop ik
Zo veel stress en ondertussen zo moe. Wat een drama
Hoe plannen jullie? In plannen ligt namelijk voor mij een grote valkuil... MarJon schreef:Ik ben echt zo'n verschrikkelijke twijfelkont. Het ene moment denk ik; oh ik ga m'n samenvatting schrijven deze keer! En dan denk ik na vijf minuten; ''Mweh, ga toch maar typen''![]()
Plannen ben ik een wandelende ramp in. Heb genoeg planners inmiddels, maar echt plannen kan ik niet
Maartje9 schreef:Hoe gaat het bij jullie vandaag? Bij mij niet zo best. Totaaaaaaal geen zin meer terwijl ik nog helemaal niet zo heel veel heb gedaan vandaag. Dus nu ga ik even verplicht een frisse neus halen, koken en eten en dan vanavond écht aan de gang. Hoop ik
Ik moet al een half jaar nog maar een onbenullig eerstejaarsvak over wiskunde, maar stiekem heb ik er al een hoop omheen gedraaid en ik wil nu het nu écht halen. Dus 29 januari is D-day voor mij. Loolotte schreef:Ik meld me ook maar. Alleen ga ik naast dit topic nog 8 wereldwonderen nodig hebben om mijn studie af te maken denk ikIk moet al een half jaar nog maar een onbenullig eerstejaarsvak over wiskunde, maar stiekem heb ik er al een hoop omheen gedraaid en ik wil nu het nu écht halen. Dus 29 januari is D-day voor mij.
Ah dat is altijd het vervelende aan groepswerk Esther, heel herkenbaar helaas.
21 januari staat ie er voor mij op. Ben benieuwd.
Ging wel oke, zeker als ik bedenk hoe slecht ik had geleerd. Nu in februari pas weer überhaupt aan school denken. Forest heeft zeker geholpen! Freyr schreef:Laatste tentamen voor dit semester dit eropGing wel oke, zeker als ik bedenk hoe slecht ik had geleerd. Nu in februari pas weer überhaupt aan school denken. Forest heeft zeker geholpen!
Ik zou het ook wel gezellig vinden om samen te studeren! Ben ook gelijk een stuk productiever dan. Ik woon in regio West-Friesland/Waterland, werk in Amsterdam en ga op vrijdag naar school in Amsterdam of in Breukelen.
Samenvattingen schrijf ik trouwens altijd, dan onthoud ik het zoveel beter. Paar keer nog doorlezen en ik weet het wel. Het ligt wel aan het vak (en de beschikbare tijd...) of ik een samenvatting maak om te leren of niet.

taartjee schreef:Ik hoop dat er vandaag nog wat van studeren in zit. Krijg vandaag mijn bestelling binnen en ik kan eigenlijk niet wachten tot het binnen is![]()
Ik ga zo mijn boeken maar pakken en beginnen met het "saaiste van vandaag: wetgeving voorbereiden voor de les van morgen.
Als dat af is eventjes wat boodschappen doen en dan door met chemie! Chemie hoeft gelukkig vandaag niet af, heb daar het hele weekend, maandag en dinsdag nog voor om dat af te krijgen