Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horsie84 schreef:Ik ben er wel achter dat ik niet constant lange zit rij dagen moet hebben.
Ik heb echt tussen door minimaal een half wandel beweeg tijd nodig. Anders word ik gek.
En dan gaat het niet om veel werkuren. Want ik kan heel goed lange dagen maken en 60uur in de week werken als moet. Maar ik moet me wel ook lichamelijk voldaan voelen...klinkt dat gek?
pipo schreef:Ja dat kan. Code 95 zijn modules. Dagcursussen om geld in t laatje te brengen. Je moet 4 dagen een theoriecursus volgen en 1 dag een praktijkdag. Dit is 5 jaar geldig. Dus jaarlijks een dag volgen en opnieuw indienen voor je rijbewijs. Stelt niet veel voor, je moet aanwezig zijn en t kost je veel geld.
pipo schreef:Dan moet je rijden. Het nieuwe rijden zeg maar. Je rijdt eerst een route op jouw manier en later dezelfde route volgens het nieuwe rijden. Uitrollen en eerder gas los voor een stoplicht , motorrem gebruiken ect. Je zou ook alleen je rijbewijs kunnen verlengen zonder code 95. Als je het later nodig heb kan je het altijd nog halen. Rijden kan je vast nog niet aangezien je waarschijnlijk ook geen digitale vhauffeurspas heb. Maar laten verlopen is ook zonde. Weg is weg.

dus in 1.5 jaar elke x weer na de garage met t ding