Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:Ik hoop ook (eindelijk) dit jaar af te studeren. Ik moet nog een een tweetal verslagen en mijn scriptie. En dan ben ik klaar. Gelukkig is het vooronderzoek van mijn scriptie al goedgekeurd.
Maar nu heb ik gelijk een vraag. Uiteraard moet er bij de scriptie een bronnenlijst volgens de APA-normen gemaakt worden. Nu ben ik een beetje aan het puzzelen hoe ik alle informatie van de bronnen kan ordenen en opslaan, zodat ik aan het eind in één keer de hele bronnenlijst kan maken.
Heeft iemand van jullie een goede tip?
Emmaa_ schreef:Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Zoals het er nu naar uit ziet studeer ik november 2019 af van mijn bachelor Journalistiek. Studeer al zeven jaar ofzo en ben het goed zat, helpt niet dat ik al als freelancer in het veld aan het werk ben, maar nog twee stages moet lopen waardoor ik mijn betaalde werk stop moet zetten om te kunnen werken voor een stagevergoeding. De motivatie ligt hier dus ergens op de vloer. Voor nu:
- De komende paar weken (tot eind februari) bikkelen om mijn laatste vakken af te ronden
- 25 februari tot 25 mei eerste stage lopen
- Daarna een maand een ander vak afronden
- Over de zomer (dus vanaf 1 juli als het kan) mijn afstudeerproductie maken en hopelijk in een keer halen
- 1 september tot 1 december mijn tweede stage.
Het is best een ambitieuze planning en een paar dingen zijn redelijk afhankelijk van de coulance van een paar docenten, maar het moet nu toch wel een keer gaan lukken. Mijn motivatie moet ik alleen nog even vinden, die ligt in de sloot. Ik heb van februari tot eind juni dit jaar in Zuid Afrika gewoond en gestudeerd (minor) en dat was zo vet en interessant (heb daar sociologie en politicologie gestudeerd) dat alles hier maar een beetje zo zo is.
Nummus schreef:Ik heb tegen die tijd anders wel altijd zoiets van ok het is voor mijn gevoel af en nu wil ik er verdomme ook vanaf zijn en niet nog 2 dagen onzeker doen over wel of niet nog even dit kleine dingetje veranderen.
Dus snap Selina ook wel.