Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De meeste honden waar ik tot nu toe op gepast heb zijn meestal niet sociaal, ofwel 'aanvallend' ofwel kennen ze gewoon geen grenzen en zouden ze gewoon op andere honden springen als ze de kans krijgen.
Normaal gezien moet ik op vaste dagen gaan maar soms maakt ze de reservaties erg laat, een keer zei ze dat dat ik ook gewoon mocht gaan als ze hem nog niet gemaakt heeft want dan is ze het vergeten (en maakt ze hem later wel). Nuja, dat doe ik dus niet want voor hetzelfde geld zijn de gewoon thuis.
Dus ik stuur altijd een berichtje als ze geen reservering gemaakt heeft of ik wel moet komen.
Helaas heb ik kort geleden ook wel zoiets doms gedaan.
Zou op een hond passen van ergens in juni tot september of zelfs langer als het ging. Voor jawel... 5 euro per dag.
Dom genoeg heb ik toen ja gezegd want ik had al eens eerder op de hond gepast en het leek me wel leuk. Ook omdat het voor een langere periode was wou ik wel 'korting' geven maar om te bedenken dat ik normaal gezien 15-20 euro per nacht kreeg...
In principe 20€ per 24 uur en als het nou om een lange periode gaat zoals 2-3 weken wil ik best wat korting geven. 
die last minute aanvragen zijn niet te doen als je ook niet even een boodschap kan doen met een pup in huis.
Fitzroy schreef:Jemig, ik lees hier eens mee, maar mag ik aangeven dat ik jullie echt enorm op geld belust vind en geen reclame voor pawshake?
Wij hebben een superlieve kattenoppas die er gelukkig niet zo over denkt als jullie. Bij haar staat de liefde voor de dieren voorop en geld is een tweede. Bij jullie lijkt dat wel andersom. Jullie vragen nog meer dan mensen die de papieren ervoor hebben.
Fitzroy schreef:Oftewel, je doet het professioneel en staat ingeschreven bij de KvK en doet aangifte bij de Belastingdienst als ondernemer?
Anyway, door jullie zal ik iig geen gebruik maken van Pawshake. En het ook afraden bij mensen in mijn omgeving.
Fitzroy schreef:Jemig, ik lees hier eens mee, maar mag ik aangeven dat ik jullie echt enorm op geld belust vind en geen reclame voor pawshake?
Wij hebben een superlieve kattenoppas die er gelukkig niet zo over denkt als jullie. Bij haar staat de liefde voor de dieren voorop en geld is een tweede. Bij jullie lijkt dat wel andersom. Jullie vragen nog meer dan mensen die de papieren ervoor hebben.
Maar blijkbaar kan je het dus niet met liefde voor de dieren doen omdat je er ook graag iets aan wilt 'verdienen'.
Tussen aanhalingstekens ja want zoveel is het uiteindelijk vaak nog niet.
Volgens mij is hier meermaals geschreven dat we het graag doen. Ik ben altijd enthousiast geweest over mijn oppashonden, en ja daar horen ook soms frustraties bij.
En inderdaad, als ik een hond uitlaat voor 5€ ben ik al snel 1,5 uur weg. Dat is dus nog niet eens de helft van een minimumloon.

ik krijg nu 9 euro voor 1x pd uitlaten en ben dan zeker 2.5 uur weg. Bereken daar nog benzinekosten bij.. ik verdien er amper aan. Plus, ik heb genoeg af moeten slaan. Mensen willen het er aan uitgeven. Ik wil alleen geen 3 honden tegelijk in huis, ookal zou ik er goed mee verdienen.
ik lees nu even mee en vind de meeste juist erg gedreven over komen voor relatief weinig geld. Fitzroy schreef:Oftewel, je doet het professioneel en staat ingeschreven bij de KvK en doet aangifte bij de Belastingdienst als ondernemer?
Anyway, door jullie zal ik iig geen gebruik maken van Pawshake. En het ook afraden bij mensen in mijn omgeving. Ik lees nergens iets van ‘leuk vinden’ of ‘liefde voor dieren’ terug in jullie berichten. Alleen hoeveel geld je ervoor kunt vragen.