Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

__Sannne schreef:Ik ga echt pas boeken bestellen als ik ze nodig heb, en zelfs dan kijk ik of ik ze eerst bij de bieb kan krijgen.
)
Vind ik niet zo leuk
taartjee schreef:Ik heb vorige week, op weg naar vakantie, een email ontvangen dat het me dringend wordt geadviseerd een wiskunde B cursus te volgen voor het schooljaar begint.
Ik baal er echt heel erg van, ben net terug van mn 5 dagen weg en nu nog een paar dagen vrij om daarna lekker veel te werken.
Maar om dan ook nog een wiskunde B cursus te gaan doen terwijl ik dat nooit heb gehad en ik in 2014 voor het laatste überhaupt wiskunde heb gedaan... Ga vandaag school bellen over hoe dringend dit is want ik ga dat in minder dan een maand echt nooit van mijn leven kunnen afronden.
Morgen ga ik de rest van de dingen regelen zoals stufi en de lening en even doorgeven welke boeken ik nodig heb aan de persoon waar ik boeken van mag overkopen en de rest gaan bestellen
Nathalie18x schreef:Ik kom me hier melden! Ik zou eerst diergeneeskunde in Gent gaan doen, maar de plannen zijn wat gewijzigd haha.
Ik ga verpleegkunde doen aan de CHE! 2 jaar geleden al aan begonnen in Amsterdam en bijna al mijn studiepunten behaald, maar voelde me niet prettig op die school etc etc.
Ik moet zeggen dat ik nu weer ontzettend veel zin heb om te gaan studeren.
Afgelopen jaar een thuisstudie gedaan dus heb wel weer behoefte aan het echte studeren.