Suzanne F. schreef:Iedereen ook braaf zijn bitcoins opgegeven?
Box 1 of box 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veerledec schreef:Nee, dat is met studiefinanciering. Zie mijn eerdere bericht en link. Je komt dan vermoedelijk niet tot aftrek.
_Nancy schreef:veerledec schreef:w.bndestem.nl/overig/consumentenbond-antwoorden-belastingtelefoon-vaak-fout~a5276f6e/[/quote
Dat is nogal een oud artikel?
Veel is terug te vinden op de website.
En hun zeggen precies hetzelfde in meer jip en janneke taal.
Dus ik ga er vanuit dat het klopt.
Ik HOOP dat het klopt, want poehWat een teruggave!
Nog even na kijken en mijn werkgever na laten kijken en dan weg ermee.
Het was ook met een knipoog. Alhoewel je nog regelmatig de grootste onzin voorbij hoort komen hoor.
veerledec schreef:eilleen333 schreef:Ik moet weer betalen, maar ik heb geen brief gehad dat ik aangifte moet doen (was vorig jaar ook al zo). Dus ik heb alles weer gewist en doe geen aangifte.
Dat is dan belastingontduiking en illegaal. Als je weet dat je moet betalen moet je aangifte doen.
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... gifte_doen
Cherellee_ schreef:Stel: als volwassene heb maak je kosten voor orthodontie en daarnaast botox tegen overmatig transpireren. Beide op eigen initiatief en zonder medische verklaring van een arts oid. Alle kosten zijn zelf betaald. Er is niets vergoed.
Mag ik deze kosten dan opvoeren als aftrekpost specifieke zorgkosten?
Brainless schreef:Cherellee_ schreef:Stel: als volwassene heb maak je kosten voor orthodontie en daarnaast botox tegen overmatig transpireren. Beide op eigen initiatief en zonder medische verklaring van een arts oid. Alle kosten zijn zelf betaald. Er is niets vergoed.
Mag ik deze kosten dan opvoeren als aftrekpost specifieke zorgkosten?
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... -2016-2018
eilleen333 schreef:veerledec schreef:Dat is dan belastingontduiking en illegaal. Als je weet dat je moet betalen moet je aangifte doen.
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... gifte_doen
Dat is stom... iedereen hier thuis krijgt een brief, behalve ik. En dan zou ik wel een boete krijgen als ik er niet zelf achteraan ga?
Het is dat jij dit artikel plaatst, maar anders zou ik dit echt niet weten. En ik speur ook niet alle sites van instananties af om te kijken of ik misschien zelf iets moet doen waardoor ik meer moet betalen.
Wat is de belastingdienst toch ook weer een heerlijke organisatie
Nies_ schreef:eilleen333 schreef:
Dat is stom... iedereen hier thuis krijgt een brief, behalve ik. En dan zou ik wel een boete krijgen als ik er niet zelf achteraan ga?
Het is dat jij dit artikel plaatst, maar anders zou ik dit echt niet weten. En ik speur ook niet alle sites van instananties af om te kijken of ik misschien zelf iets moet doen waardoor ik meer moet betalen.
Wat is de belastingdienst toch ook weer een heerlijke organisatie
Kom nou, de reclamespotjes zijn elk jaar toch niet te missen? Je zegt zelf al dat je weet dat je moet betalen, dus om hier nou verontwaardigd over te zijn vind ik erg raar. Iedereen moet betalen, ook jij.