Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joltsje schreef:hmm.. waar is er voor jullie gevoel het meeste vraag naar binnen de ICT?
devellopers? en welke precies.
ik vind het allemaal wel interessant, maar dan kan ik het beste maar gelijk gaan voor waar er vraag naar is.
volgende week gesprek voor business analist intern. als dat niks wordt, dan dus maar verder kijken
Joltsje schreef:hmm.. waar is er voor jullie gevoel het meeste vraag naar binnen de ICT?
ik vind het allemaal wel interessant, maar dan kan ik het beste maar gelijk gaan voor waar er vraag naar is.
volgende week gesprek voor business analist intern. als dat niks wordt, dan dus maar verder kijken
FatCat schreef:Kaka schreef:Ik geef toe daar best een beetje moedeloos van te worden en ben wel benieuwd hoe jullie dit ervaren? Vraag ik echt iets raars in deze branche? Hoe gaan de bedrijven waar jullie werken om met (ruim) parttime?
Hi Kaka (sorry maar hoe kom je erop hahah)
Ik werk 32uur. Op het einde van de solliciatie process hadden alle partijen de baan aangeboden, en allemaal gingen ze akkoord met 32uur (ookal was het niet hun voorkeur, jobs waren allemaal inprincipe voltijds)
Mijn skills zijn echter enorm in trek, of zo bleek dit teminste. Jij hebt een iets bredere focus en het is toch meer een business functie dan IT zoals je het omschrijft. Dat betekend ook meer competitie. Ik heb vroeger hetzelfde gedaan en toen had ik toch een stuk minder te eisen.
Detachering zou ik echt niet doen. Meer dan een uur reizen enkel is eerder de norm dan uitzondering.
Mss proberen om 36uur en dan een halve dag thuiswerken?
Ghostattack schreef:De keuze is gevallen op het Young Professional traject bij Sogeti, wat betekent dat ik vanaf 1 mei aan de slag ga als Business Intelligence Engineer! Van 5 mei tot en met 27 mei zit ik dan direct in Ohio, USA voor de interne opleiding
Joltsje schreef:Leuk ladies!!
Hier druk aan bet orrienteren op mijn carriereswitch.
Zit nu aan develloper te denken. Even kijken hoe ik dat het beete aan kan pakken. Een paar vrienden van mijn broer zijn dat ook. Dus wie weet zou io daar eens kunnen mee lopen.
Verder voor mezelf nu een paar gratis cursusjes peogrameren gedaan. Jullie nog tips coor goeie trainingen?