Help, opgesloten op werk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:05

En daarbij zit ze nou ook niet helemaal niets te doen, het is niet zo dat ze geen actie onderneemt.
Ze is zo goed mogelijk met een bevrijdingsactie bezig zonder dat de politie daar aan te pas moet komen.

Ik denk niet dat ze echt gaat zitten wachten tot 10 uur savonds oid.

lovefi

Hahahaha Nien wat een ellende. Is het in Delft toevallig dan kan ik je wel komen redden.

fenja

Success met je ontsnappings poging hahahah
Laatst bijgewerkt door fenja op 03-10-17 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:06

LumosNox schreef:
Billy schreef:
Sorry hoor... zit je daar nog steeds? Je had allang de politie kunnen bellen.... ikzou persoonlijk nidt blij zijn als de schoonmaakmiep zich op liet sluiten in mijn huis en vervolgens geen fatsoenlijke actie ondernam, maar de hele dag in huis rondstruinde.... iets met privacy.......

Dit ondertussen.
Ik heb geen profielcheck gedaan, maar TO lijkt nog heel jong. Daarom vind ik die reactie van die instantie ook zo stom.
Bel gewoon dat geen spoed nummer van de politie. Dat zou ik logisch vinden als ik mijn poetsdame op zou sluiten i n mijn huis en geen goede contactinfo heb gegeven.

Ehm, 24 is ze lees ik op haar profiel. Zo jong is dat niet meer :+
Laatst bijgewerkt door xRivaldo op 03-10-17 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

elinedeau95

Hahahaha dit topic is echt geweldig

Tesssie14

Hee nog meer gezelligheid van stal!

Shadow0

Billy schreef:
Sorry hoor... zit je daar nog steeds? Je had allang de politie kunnen bellen.... ikzou persoonlijk nidt blij zijn als de schoonmaakmiep zich op liet sluiten in mijn huis en vervolgens geen fatsoenlijke actie ondernam, maar de hele dag in huis rondstruinde.... iets met privacy.......

Het alternatief is waarschijnlijk dat een slotenmaker het slot openbreekt. Ik denk namelijk niet dat de politie hun opsporingsmogelijkheden kunnen of mogen inzetten om de eigenaren te vinden voor zoiets relatief kleins.
En ik weet niet of de bewoners een opengebroken slot een betere oplossing vinden? Bovendien kunnen de eigenaren gewoon zien dat TS niet in laatjes is gaan snuffelen op zoek naar post van de werkgever ofzo, dat lijkt me juist redelijk integer :)

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 13:06

Jongens, ben bijna 25 en heb het beste met deze mensen voor. Hebben ze niet expres gedaan, gevalletje vroege ochtend ofzo. Heb ik ook wel eens :+)
Ik ga niet rondkijken in alle kastjes, zit braaf op de bank. Enkel wat op tafel lag bekeken, dat zie je sowiso als je een doekje over de tafel haalt :')
Politie vind ik inderdaad ver gaan, deze mensen hebben een net nieuw huis laten bouwen (!) Beetje zonde van de deur. Info vragen kan altijd, zeker, maar ik ga niet dood.

Laten we het gezellig houden, vol humor, gekke plaatjes en chocola, en dan hebben jullie wat te lezen in ik wat te doen _O-

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:07

Joolien schreef:
Je kunt wel gewoon het 0900 nr van de plisie bellen trouwens. Gewoon even om advies vragen.

For the record zou dit wel een goede zijn inderdaad!

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 13:07

lovefi schreef:
Hahahaha Nien wat een ellende. Is het in Delft toevallig dan kan ik je wel komen redden.

Hey wat gezellig! Hahaha! Halloo :D

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:08

Wellicht kun je wel even een belletje doen naar de politie om te vragen wat zij kunnen doen zonder een slotenmaker te laten komen.

Hoe kom je trouwens normaal uit hun huis? Wachten ze tot je weg bent of laten ze de deur van slot zodat je gewoon naar buiten kunt?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:08

Haha hemel.. de schoonmaakmiep die zich heeft laten opsluiten.. _/-\o_

Ik als schoonmaakmiep (wat ik niet ben. Geen talent voor) zou niet zo heel blij zijn als mevrouw of meneer mij op zou sluiten en ik niet weg kan. TS kan ook de politie bellen en de sloten laten openbreken. Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:10

Jeetje Ts je zou er maar zitten :')

Wat ik wel vreemd vind is dat er niks maar dan ook helemaal niks van binnenuit open kan. Je mag toch hopen dat daar dan nooit brand uit breekt

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 13:12

SayaJones schreef:
Wellicht kun je wel even een belletje doen naar de politie om te vragen wat zij kunnen doen zonder een slotenmaker te laten komen.

Hoe kom je trouwens normaal uit hun huis? Wachten ze tot je weg bent of laten ze de deur van slot zodat je gewoon naar buiten kunt?

Als ik het zo echt zat wordt ga ik even advies inwinnen ja :)

Meestal trek ik gewoon de voordeur achter mij dicht, hij valt dan in het slot. Maar nu is hij dus per ongeluk van de buitenkant op slot gedraait, kan gebeuren :p

Sleutel zat al in de planning, maar heb dat zelf afgehouden omdat ik de mensen niet kende. Voelt raar om dan 'zomaar' hun huis binnen te kunnen haha. Maar na vandaag denkik dat het toch een goed idee is :+)
En idd, erg brandveilig lijkt met mij niet, maar er is ooit bij deze mensen in een ander huis ingebroken dus ze zijn er wat kritischer op. Begrijpelijk.

Tja, natuurlijk ergens een beetje eigen schuld.

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:12

Real-life "escape the room" dit, geniaal :')

Je bent door een doorgedraaide vrouw opgesloten in een verlaten huis. Ze is nu naar de zorginstelling waar ze werkt om wat spullen op te halen. Je ving nog net de woorden "injecties" en "zaag" op...
Er zijn geen buren en je hebt geen andere mogelijkheden om iemand om hulp te vragen. Weet je uit het huis te ontsnappen voordat de eigenaar thuis komt met haar "gereedschap"???

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:13

En kun je ook niet achter de naam van de makelaar komen die het huis heeft laten bouwen?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:13

Ik wil nog even zeggen dat ik als "ouwe poetsdoos" (zoals een chef me ooit eens noemde, was echt lachen met die kerel) met je meeleef, en nu je al zo lang opgesloten zit, zou ik er in jouw geval toch een belletje naar de politie aan wagen. Niet om ze met groot materieel de deur/hele voorpui in te laten rammen, maar misschien kunnen zij je verder helpen met je werkgever te bereiken... misschien willen ze de sleuteldienst erbij halen. Kost je werkgever wel wat geld, maar dit is ook niet alles.

Dan zorgen de bokkers er wel voor dat je je ondertussen niet hoeft te vervelen. :P

Oh ja, mocht je inderdaad door een paar knappe agenten (zoals eerder getoond) gered worden, maak je dan nog even een selfie met de knapperds voor ons? :')
Laatst bijgewerkt door Zoolgangster op 03-10-17 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:14

*\%/* Maak er een escape-room spelletje van voor jezelf! <<)

LadyMadonna

Schoonmaakmiep :?

Laurievc

Roadracer schreef:
Real-life "escape the room" dit, geniaal :')

Je bent door een doorgedraaide vrouw opgesloten in een verlaten huis. Ze is nu naar de zorginstelling waar ze werkt om wat spullen op te halen. Je ving nog net de woorden "injecties" en "zaag" op...
Er zijn geen buren en je hebt geen andere mogelijkheden om iemand om hulp te vragen. Weet je uit het huis te ontsnappen voordat de eigenaar thuis komt met haar "gereedschap"???

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:15

Anoniem

Ik zou toch ook even het 0900 nummer van de politie bellen ondertussen. Niet per se zodat ze de hele voordeur eruit komen slopen, maar dat ze in ieder geval op de hoogte zijn en misschien wat advies kunnen geven. Natuurlijk kan jij hier ook niet zo veel aan doen maar dan kan je in ieder geval aan de werkgever vertellen dat je zelfs de politie gebeld hebt voor advies. Ik zou ook nog een keer de tussenliggende instantie bellen eigenlijk, je zit daar nu al zo lang dat zij ook wel even wat actie mogen ondernemen voor je.

martine096

Haha geweldig dit. _/-\o_ Succes met de (hopelijk) laatste uurtjes.

Billy

Nou ja je op laten sluiten is 1 ding, maar vervolgens niks gerichts ondernemen om eruit te komen vind ik wat anders.... ze doet ook niet heel veel moeite om eruit te komen ivm een schoolopdracht en andere mensen die gedupeerd zijn door haar verblijf op de bank..
Persoonlijk zou ik meer actie verwachten van iemand van 24 dan hilarisch te gaan zitten bokken op de bank....
Laatst bijgewerkt door Billy op 03-10-17 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:16

Eeh denk hier toch even heeel anders over.
Stel dat het huis in de fik staat en men weet wie de bewoners zijn en de werkgever werkt niet erg mee.
Of er ligt iemand onderaan de trap met 2 gebroken benen. Je moet als mens toch enigszins bereikbaar zijn voor achterwacht/derden.
Overigens het laatste is een collega van mij overkomen, broerlief lag onderaan de trap en zij was telefonisch niet te bereiken. |o