Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LumosNox schreef:Billy schreef:Sorry hoor... zit je daar nog steeds? Je had allang de politie kunnen bellen.... ikzou persoonlijk nidt blij zijn als de schoonmaakmiep zich op liet sluiten in mijn huis en vervolgens geen fatsoenlijke actie ondernam, maar de hele dag in huis rondstruinde.... iets met privacy.......
Dit ondertussen.
Ik heb geen profielcheck gedaan, maar TO lijkt nog heel jong. Daarom vind ik die reactie van die instantie ook zo stom.
Bel gewoon dat geen spoed nummer van de politie. Dat zou ik logisch vinden als ik mijn poetsdame op zou sluiten i n mijn huis en geen goede contactinfo heb gegeven.
Billy schreef:Sorry hoor... zit je daar nog steeds? Je had allang de politie kunnen bellen.... ikzou persoonlijk nidt blij zijn als de schoonmaakmiep zich op liet sluiten in mijn huis en vervolgens geen fatsoenlijke actie ondernam, maar de hele dag in huis rondstruinde.... iets met privacy.......
SayaJones schreef:Wellicht kun je wel even een belletje doen naar de politie om te vragen wat zij kunnen doen zonder een slotenmaker te laten komen.
Hoe kom je trouwens normaal uit hun huis? Wachten ze tot je weg bent of laten ze de deur van slot zodat je gewoon naar buiten kunt?
Roadracer schreef:Real-life "escape the room" dit, geniaal![]()
Je bent door een doorgedraaide vrouw opgesloten in een verlaten huis. Ze is nu naar de zorginstelling waar ze werkt om wat spullen op te halen. Je ving nog net de woorden "injecties" en "zaag" op...
Er zijn geen buren en je hebt geen andere mogelijkheden om iemand om hulp te vragen. Weet je uit het huis te ontsnappen voordat de eigenaar thuis komt met haar "gereedschap"???