Compri schreef:ik snap niet hoe jullie er al tijd voor hebben, ik zit nog te blokken voor mijn schoolexamens![]()
Ik heb wel al het hoorcollege doorgenomen maar verder ook nog niets, zit nu ook midden in mijn schoolexamens helaas
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik denk dat je er wel komt als je er elke dag minstens een half uur ofzo in stopt.. jasmijnz schreef:Bij mij was er ook nog een mail in me ongewest gekomen dat ze problemen hadden met het versturen van de emails en dat ze adviseerde een gmail mail aan te maken
Ik heb me aangemeld voor biologie in Utrecht, voor wanneer DGK niet zou mogen lukken. Natuurlijk hoop ik dat ik wel gewoon wordt toegelaten, maar dan wordt het met mijn cijfers wel hard leren
adventures01 schreef:Ik heb vorig jaar ook voor biologie in Utrecht gekozen, de toch al snelle keuze vrijheid die je krijgt en de stad waren voor mij de doorslag. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Is er dit jaar ook weer een app groep?
Stuur anders je nummer maar door.
Binnenkort maar eens daarvoor gaan kijken.
: Ik ben, toen ik in 2016 uitgeloot was, (medische) biologie in Nijmegen gaan studeren, echt een aanrader! Je krijgt, als je voor de medische kant kiest, een heel aantal vakken die geneeskunde ook krijgt, wat ik zelf erg interessant vond. Ik weet dat je volgens mij vooral in Wageningen redelijk wat plantenvakken krijgt, en dat leek mij zelf toch wat minder haha. Verder is de sfeer in Nijmegen binnen de studievereniging ook echt helemaal top, dus dat was dan nog extra leuk
. Inmiddels heb ik toch de keuze gemaakt om in België aan diergeneeskunde te beginnen, omdat ik toch wel erg graag dierenarts wil worden, maar omdat ik biologie zo leuk vond heb ik hier toch echt wel even goed over na moeten denken!
Als er iemand vragen heeft, laat t maar horen