LidyK97 schreef:Engels is qua niveau niet echt te vergelijken met de middelbare. Want je krijgt geen grammatica toetsen maar het is lastig om studieboeken te lezen in het Engels over moeilijke onderwerpen (voor mij dus die scheikunde vakken enzo) want studieboeken zijn heel anders dan leesboeken. En de lessen kon ik ook niet volgen want het ging me te snel in het Engels. Dus ik heb een beetje de boot gemist! Kan ook komen door de gezelligheid en feestjesjij gaat het vast beter doen! Het is idg een hele leuke opleiding en de docenten zijn echt heel lief
e
Ja dat ken ik wel daar! Volgens mij is die manege voor gehandicapte kinderen.
Ik woon nu in Velp en ga naar van Hall Larenstein! Ga de opleiding management van de leefomgeving doen! Is een beetje te vergelijken met delta management maar dan gaat het meer over stad en land ipv water
Klopt! Het is inderdaad die manege.
Heb jij tijdens je tijd in Vlissingen ook bij een studentenvereniging gezeten? Ik weet dat er 3 zijn, maar ik zou absoluut niet weten bij welke ik me zou moeten aansluiten haha

Aah, die studie ken ik wel! Daar ben ik toen ook nog voor wezen kijken. Veel plezier en succes gewenst alvast iig!
e
heb het gevoel alsof ik super onvoorbereid ben/ga zijn. Ik ben zo uit het hele schoolgebeuren
Hoera nog een chemist!
in welke stad zit je?