Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na vrijdag lekker een paar maanden zomervakantie
Heb nu al zin in het volgende collegejaar, ik heb bijna alleen maar leuke vakken die ik zelf uitgekozen heb. Ik ga een minor Onderwijswetenschappen volgen en de andere vakken zijn gekozen vakken binnen mijn major. Ook ben ik gekozen als mentor voor een groep eerstejaarsstudenten van mijn bachelor! Hebben jullie al dingen gepland voor volgend collegejaar?
Laurie schreef:Wat goed Merel, nog even duimen voor je P!
Ja jeetje, het ging zeker snel! Ik ben alleen wel tien jaar ouder gewordenWat een cultuurshock haha.
nu dan ook echt meer vakantie gevoel ej lekker geen herkansing in augustus (wat lijkt me dat toch intens poedersuiker)
dit jaar is zo snel gegaan

MarJon schreef:Zijn jullie allemaal al klaar voor jaar 2?
Ik had er aan het begin van de vakantie super veel zin in, maar dat wordt steeds minder haha. Komt ook door de zenuwen! Ik ga de richting Internationaal en Europees recht volgen en ik ben een beetje bang dat mijn engels niet goed genoeg gaat zijn. Al spreek ik een aardig woordje Engels gelukkig, dus het komt alles vast wel goed.
minder goed begin van het studiejaar...
Nu weer druk bezig met het bestuderen van studieboeken en het volgen van colleges. Volg wel twee interessante vakken dus heb genoeg motivatie