Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xPabloBokt schreef:Ah okay, dan heb ik niks gezegd.
Heb dat artikeltje wat ik net stuurde ook naar mijn klas gestuurd. Die zitten nu ergens heel hoog op de kast. Dat ze in godsnaam niet weten wat het allemaal is. Krijg je ervan als je niet oplet in de lessen..
ik zal ook de begrippen in de syllabus even doorlezen, dankjewel! iiSunshine schreef:xPabloBokt schreef:Ah okay, dan heb ik niks gezegd.
Heb dat artikeltje wat ik net stuurde ook naar mijn klas gestuurd. Die zitten nu ergens heel hoog op de kast. Dat ze in godsnaam niet weten wat het allemaal is. Krijg je ervan als je niet oplet in de lessen..
haha, wij hebben dat inderdaad ook wel behandeld in de les, moet alleen even ophalen wat nevenschikkende en onderschikkende argumentatie isik zal ook de begrippen in de syllabus even doorlezen, dankjewel!
xPabloBokt schreef:https://www.examenblad.nl/document/arti ... _6_4_8.pdf
De verschillen tussen de voorgaande examens Nederlands voor havo en die van dit jaar nog even uitgelegd in een artikeltje. Vond dit zojuist op examenblad.nl. Misschien helpt het nog wat mensen!
Alvast heel veel succes aan mijn mede havisten!
elle108030 schreef:succes iedereen die vandaag moet![]()
hier ook vandaag Nederlands examen, voor m'n oefenexamens heb ik gemiddeld een 7 gehaald dus moet goed komen.![]()
ik heb wel echt stress voor economie en wiskunde, daar heb ik twee 5en voor.