Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
A3a1 schreef:Wat ik in het hele zegeltjes verhaal nooit zo goed snap is:
ER zijn ook klanten, zoals ik, die geen zegeltjes sparen.
Als iemand een zegeltje vraagt om zijn kaart vol te krijgen, snap ik dat probleem niet zo.
Is het geen idee om een grabbelton met overgebleven zegeltjes te maken?
Dan kan iemand die net een zegeltje mist er eentje pakken.
En aan het einde van de rit, doneer je de overgebleven zegeltjes aan bv een blijf van mijn lijf huis of iets dergelijks.

A3a1 schreef:Ja, vraag het ook vaak, maar idd veel die niet hoeven.
Meestal vraag ik een kaart en plak ze daar op, leg ze vervolgens in het zicht.
Maar als iemand 1 of paar zegeltje vraagt, snap ik de heisa niet zo.
Als vaste klant moet dat toch gewoon kunnen.
A3a1 schreef:Wat ik in het hele zegeltjes verhaal nooit zo goed snap is:
ER zijn ook klanten, zoals ik, die geen zegeltjes sparen.
Als iemand een zegeltje vraagt om zijn kaart vol te krijgen, snap ik dat probleem niet zo.
Is het geen idee om een grabbelton met overgebleven zegeltjes te maken?
Dan kan iemand die net een zegeltje mist er eentje pakken.
En aan het einde van de rit, doneer je de overgebleven zegeltjes aan bv een blijf van mijn lijf huis of iets dergelijks.
Maar het gaat uiteraad om het idee. En bij ons werden de zegels ook via de computer geregistreerd.
Anoniem schreef:Purny, wat ik dan alleen niet snap.. Je wil principieel geen bonuskaart scannen als iemand die niet heeft, want dat is tegen de regels. Maar als iemand 19 euro afrekent wil je diegene wel 2 zegels geven ipv 1. Maar dat is toch ook tegen de regels dan? Wat is dan het verschil tussen die kaart en die zegels? Ben ik oprecht benieuwd naar.
Anoniem schreef:Maar houd jij dan bij hoeveel zegels er niet gebruikt worden waardoor je de zegeltjes weg kan geven aan wie jij vind dat dat wel mag?

Joaltijd schreef:Geef je extra zegels weg? Dan is het officieel diefstal, dit omdat je 'geld' weggeeft. (Tis toch ook niet zo dat ik achter de kassa zit, een klant 5 cent tekort heeft en ik zeg: 'neem maar mee!'?)