Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

WillBokkers schreef:Ik zit ook in V6!
Met het profiel NG, met aardrijkskunde, informatica, Duits en wiskunde A.
Ik las net al een reactie van iemand die op kamers wilde en het ook lastig had met zijn paard.
Hier hetzelfde verhaal..
Of alleen dan nog in het weekend of verkopen![]()
Mijn pws gaat over de invloed van geraffineerde suikers in het dieet bij diabetes.
) bij! AnnevM schreef:WillBokkers schreef:Ik zit ook in V6!
Met het profiel NG, met aardrijkskunde, informatica, Duits en wiskunde A.
Ik las net al een reactie van iemand die op kamers wilde en het ook lastig had met zijn paard.
Hier hetzelfde verhaal..
Of alleen dan nog in het weekend of verkopen![]()
Mijn pws gaat over de invloed van geraffineerde suikers in het dieet bij diabetes.
Jep dat was ik! Moeilijk he![]()
En waarom het een moeilijke keus is, omdat ik nu hulp heb van hele flexibele mensen als ik op vakantie ben of niet kan. Ook omdat het belangrijk vind om ook tijd te hebben voor een sociaal studentenleven
Yasmijntje schreef:Is er hier iemand met ook de plannen om een tussenjaar te nemen en naar Engeland/VS te gaan nog een jaartje naar school oid?
Ayla_4Ever schreef:Hier is het druk vanwege sport op een hoog niveau, veel verslagen, veel werken en een PWS schrijven, maar het komt allemaal goed en zolang alles goed gaat en leuk blijft maak ik mij geen zorgen.
Ik had nog een vraagje, zouden jullie mij willen helpen bij mijn PWS door het invullen van de enquête?
http://www.survio.com/survey/d/Y7S5O7G1R7E1V2C6O
Biscuitje schreef:Ik had gisteren de eindwerkstukpresentaties van mijn klas. Mijn eigen presentatie ging erg goed (4 uur voordat de presentaties van start gingen had ik mijn generale, die eindigde in een mental break-down...).
In de pauze en vandaag op school kwamen er leraren en ouders naar mij toe om te zeggen dat ze mijn presentatie heel bijzonder vonden. Ik had niet verwacht dat iets waar ik zo bang voor was (presenteren), zou resulteren in zoveel positieve feedback en energie.
Mijn klasgenoten hebben het ook allemaal zo goed gedaan! Bijzondere sfeer en zo leuk! Een paar mensen hebben mij zelfs aan het huilen gekregen, zo ontroerend mooi!
Onze eindwerkstukken worden beoordeeld op basis van je theoretisch -en praktisch deel, je presentatie en je proces.
Biscuitje schreef:Bij ons heeft (bijna) iedereen een persoonlijke motivatie tot het kiezen van een onderwerp. Persoonlijke connectie tot een onderwerp zorgt voor een speciale sfeer.
En wat ik al zei: wij maken een praktisch deel. Dit kan een toneel/muziekstuk zijn, iets wat je gemaakt hebt bij teken/schilderen, houtbewerking, smeden.
De Vrije school leerlingen hebben soms 'zweverige' onderwerpen voor hun eindwerkstuk.
Een meisje uit mijn klas had een filmpje gemaakt over haar zoektocht naar geluk en het geluk wat ze had gevonden, zo mooi en ontroerend!
Een jongen uit mijn klas had het over hoe wij omgaan met vluchtelingen, hij zong een heel zielig liedje aan het begin van zijn presentatie.
Ja, dan ben ik aan het janken!
Merelll schreef:Biscuitje schreef:Bij ons heeft (bijna) iedereen een persoonlijke motivatie tot het kiezen van een onderwerp. Persoonlijke connectie tot een onderwerp zorgt voor een speciale sfeer.
En wat ik al zei: wij maken een praktisch deel. Dit kan een toneel/muziekstuk zijn, iets wat je gemaakt hebt bij teken/schilderen, houtbewerking, smeden.
De Vrije school leerlingen hebben soms 'zweverige' onderwerpen voor hun eindwerkstuk.
Een meisje uit mijn klas had een filmpje gemaakt over haar zoektocht naar geluk en het geluk wat ze had gevonden, zo mooi en ontroerend!
Een jongen uit mijn klas had het over hoe wij omgaan met vluchtelingen, hij zong een heel zielig liedje aan het begin van zijn presentatie.
Ja, dan ben ik aan het janken!
Wat grappig zit je op een vrije school? Ik heb op de basisschool gezeten (dit beviel me wel) en op de middelbare de eerste 3 jaar, dit was voor mij echter zo'n slechte ervaring dat ik geswitcht ben van school. Maar de eindwerkstukken waren idd wel altijd heel anders en bijzonder!
Ik heb net ook mijn presentatie gehad en voor mijn gevoel ging het wel goed... Nu even t cijfer afwachten natuurlijk haha