Zaterdag word ik als het goed is getoetst en als dat goed gaat gaat we mn examen inplannen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lijkt me heerlijk, overal heen kunnen karren zonder ov/afhankelijk van iemand anders. Duurt dat eigenlijk lang, je praktijk examen halen?Citaat:Wat een droppie!!
Ik rij haar nu vanaf maart, haar eigenaresse heeft nog een jonge fries die meer aandacht nodig heeft, maar deze merrie heeft ze al zo lang dat ze het eigenlijk niet over haar hart verkrijgt het beestje weg te doen. Nu komt daar ook bij dat ze ernstig KS heeft en daardoor niet meer intensief gereden kan worden, zelfs galop is eigenlijk al teveel voor haar rug
Doe met haar vooral lekker buiten rijden (ze staat letterlijk aan het bos) en omdat ze laatst een los hoefijzer had, ben ik eens gaan oefenen met het maken van roosjes!
Ik kan ook met haar grondwerken, nog niet zoveel gedaan, maar wil dat wel echt actief gaan oppakken en daar wat vrijheidsdressuur bij gaan doen
top!
, ik ben vooral benieuwd naar de tijden

taartjee schreef:Gezellig dat je er ook bent
Ik ben een beetje geval apart, heb al m'n havo diploma maar ga dit jaar examen doen in 2 extra vakken zodat ik de opleiding kan gaan doen die ik leuk vind, namelijk mesologie (alternatieve en reguliere geneeswijzen combineren)
.taartjee schreef:Wacht maar tot je 20 wordt, dan ben je ineens tiener "af" ook al ben je voor je gevoel gewoon nog 18 of 19. Ik heb nog niet het gevoel gehad dat ik 20 ben terwijl ik bijna 6 maanden 20 ben :p
Edit: autocorrect even verbeteren
.ScarOfWars schreef:Weet niet. Ik zie er tegen op.
Is het niet gewoon dat je moet wennen
?sunnybellami schreef:Ging wel redelijk. Moest voor het eerst op de snelweg en dat ging heel goed kreeg alleen halverwege de les ontzettend last van mn blessure dus mn concentratie was een beetje op.
Zaterdag word ik als het goed is getoetst en als dat goed gaat gaat we mn examen inplannen
.sterreke98 schreef:Gelukkig maar!
Ik weet eindelijk mijn rooster, en jawel ik hoef pas donderdag te beginnen yes
Leuke school heb jij
.sterreke98 schreef:Ik wil wat creatiefs doen haha. Met voorkeur in Utrecht. Maar ik zit dan met het feit dat ik dan Joy moet achterlaten..
?
. Dinsdag maar 1 uur les
.
?