Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben met haar opgegroeid maar rijd naar niet oid. Verder hebben we nog een shetlander voor het gezelschap, maar daar doe ik ook niet zo veel mee.
) is geen probleem.
Wil proberen dit jaar wat vaker te gaan, zodat ik ze wat meer kan trainen.
Dit jaar gaan we kijken of we in het rabotalentenplan kunnen worden opgenomen, dat zou helemaal gaaf zijn
Afgelopen jaar is het mij gelukt om elke dag te gaan maar ben bang dat het rond de 5 keer gaat worden 

(''Ga jij je maar even melden!''
)
Gelukkig kan ik er wel op rekenen dat er rond de 10 mensen uit mijn oude klas ook in m'n nieuwe zitten
Ben ik tenminste niet helemaal eenzaam.
Heb dus ook nog niet voor kaftpapier enzo geshopt.

Ik doe vd met ze, longeer ze, actief in het lange teugelen en met Punk ben ik nu ook aan het leren mennen!

Lucy_121 schreef:Ik probeer ook 5x in de week te gaan maar het verschilt heel erg bij mij, de ene week kom ik iedere dag maar het kan ook zo zijn dat ze een week stil staat. Gelukkig staat ze 24/7 op de wei en heeft ze er helemaal geen last van als ze 'stil staat'. Ben wel aan het twijfelen om een bijrijder te nemen, vooral voor tijdens mijn proefwerkweken en vakantie. Ik vind het toch moeilijk om iemand zonder mijn toezicht op mijn pony te zetten, voelt op de een of andere manier niet goed ofzo.
maar uiteindelijk toch mee gestopt omdat ik zelf wilde gaan trainen maarja toen kwam de blessure haha.