Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dinek123 schreef:Ik denk dat ik wel alles overschrijf (als ik de tijd heb natuurlijk) en dan vervolgens thuis beslis of ik ernaar ga kijken of niet.
De zenuwen beginnen bij mij ook echt te komen. Morgen beginnen met Nederlands, wat ik trouwens echt heel fijn vind omdat Nederlands een van mijn beste vakken is..
En dan dinsdag geschiedenis en daarna Frans.. waar haal ik de concentratie vandaan?
Donderdag muziek en engels, waar ik ook echt mega bang voor ben (vooral muziek)
Economie is ook echt heel veel en moeilijk, wiskunde geloof ik allemaal wel.
Ik plas echt in mn broek bij het idee dat ik morgen een examen moet maken, en dat sommige vrienden van mij op dit moment een examen aan het maken zijn. K ga dan ook weer snel verder met leren!
Melisjeee schreef:Wij mogen dat pas meenemen als zelfs de dyslecten klaar zijn. Dat kan dus nog een half uur duren als je de volle 3 uur zit. Als ik voor die 3 uur al klaar ben dan ga ik denk niet wachten want dat is dan minstens 3 kwartier. Dan probeer ik wel het een en ander te onthouden en thuis weer op te schrijven of op te zoeken als het examen online komt!
Nayomie schreef:Melisjeee schreef:Wij mogen dat pas meenemen als zelfs de dyslecten klaar zijn. Dat kan dus nog een half uur duren als je de volle 3 uur zit. Als ik voor die 3 uur al klaar ben dan ga ik denk niet wachten want dat is dan minstens 3 kwartier. Dan probeer ik wel het een en ander te onthouden en thuis weer op te schrijven of op te zoeken als het examen online komt!
Niet alleen dyslectici krijgen extra tijd he?
dreamheart schreef:dinek123 schreef:Ik denk dat ik wel alles overschrijf (als ik de tijd heb natuurlijk) en dan vervolgens thuis beslis of ik ernaar ga kijken of niet.
De zenuwen beginnen bij mij ook echt te komen. Morgen beginnen met Nederlands, wat ik trouwens echt heel fijn vind omdat Nederlands een van mijn beste vakken is..
En dan dinsdag geschiedenis en daarna Frans.. waar haal ik de concentratie vandaan?
Donderdag muziek en engels, waar ik ook echt mega bang voor ben (vooral muziek)
Economie is ook echt heel veel en moeilijk, wiskunde geloof ik allemaal wel.
Ik plas echt in mn broek bij het idee dat ik morgen een examen moet maken, en dat sommige vrienden van mij op dit moment een examen aan het maken zijn. K ga dan ook weer snel verder met leren!
Ben jij goed in Nederlands?!
Nog last minute tips voor mij / ons?