Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gups schreef:Een intro weet ik niet, volgens mij heb je in Utrecht wel een UIT week waar je aan mee kan doen, op die manier leer je de stad kennen. Moet wel leuk zijn, maar volgens mij hoef je het niet te doen om mensen te leren kennen, want de meeste zie je hierna niet meer terug (heb ik gehoord iig)
Voor de mensen wie er nu studeren; zitten jullie op kamers en waar zitten jullie dan? En hoe zijn jullie eraan gekomen? Heeft een van jullie ervaring op de uithof? Ik hoor daar namelijk zowel positieve als negatieve verhalen over (bijvoorbeeld dat het er saai en uitgestorven is).
Want een kamer krijgen gaat nog een hele klus worden denk ik
future_vet schreef:Ken wel mensen die op de Uithof wonen. Veel ruimte voor je geld. En vind dat de ssh altijd fijn is met dingen regelen.
mdehaan26 schreef:Weet iemand misschien hoe het zit als je meedoet met de laatste loting van augustus? Ik heb mij wel al ingeschreven. Moet alleen nog 4 vakken halen, april: Natuurkunde/Scheikunde en julie: biologie en wiskunde. Ik doe de ccvx examens. Zijn er meer mensen die nog examens moeten doen voor 4 vakken?
baroeg schreef:zijn er eigenlijk veel mensen die een eigen paard hebben hier?