xnaomivdh schreef:Ik vind het heel fijn, maar dat komt omdat ik niet anders gewend ben. Het wifi is soms niet heel goed maar meestal werkt het wel, ook als alle leerlingen er tegelijk opzitten. Ook op m'n telefoon werkt het prima. Bijna al m'n huiswerk (behalve wiskunde e.d.) kan ik op m'n laptop maken en ik heb magister gewoon bij de hand. En als je je in de les verveeld ga je gewoon op Facebook, of ik ga dan op bokt ofzoOok aantekeningen maken gaat veel sneller in een word bestand dan dat je alles moet schrijven. Ook heb je de mogelijkheid om een boek als pdf op je laptop te hebben. Zelf vind ik dat minder fijn werken maar anderen vinden het wel fijn, je hoeft minder boeken mee te nemen in je tas en je kan ze ook moeilijk vergeten (als je bijv moet leren voor een toets maar je boeken liggen nog op school). Wij krijgen ook gewoon de papieren versie.
Mogen jullie ook nu in de bovenbouw er nog mee werken? Bij ons gebruik je echt bijna nooit je laptop, in de 2e al nauwelijks meer.
Ook aantekeningen maken gaat veel sneller in een word bestand dan dat je alles moet schrijven. Ook heb je de mogelijkheid om een boek als pdf op je laptop te hebben. Zelf vind ik dat minder fijn werken maar anderen vinden het wel fijn, je hoeft minder boeken mee te nemen in je tas en je kan ze ook moeilijk vergeten (als je bijv moet leren voor een toets maar je boeken liggen nog op school). Wij krijgen ook gewoon de papieren versie.
Ook helaas staat de vreselijke gymdocent die ik gewoon dus altijd heb, terwijl de kans altijd miniscuul is
dus weet ik welke mentor ik ga krijgen omdat de derde mentor vakken geeft die ik niet heb 
al leek het me niet heel leuk, baal ik er wel van.. Zijn veel nieuwe mensen bij gekomen die ik nu natuurlijk niet leer kennen